Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:51:03 GMT

نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۶۳۰

نمایندگی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد بین المللی غدیر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ غدیر در جامعه و حمایت از فعالان این عرصه فعالیت می کند.

در مراسم افتتاح ساختمان این بنیاد در تبریز از کتاب «آثارالشیعه» اثر آیت الله سید محمد تقی آل هاشم نیز رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین بهره برداری از دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در استان گفت: ۴ واقعه مهم و تاریخی غدیر، بعثت پیامبر اکرم (ص)، قیام عاشورا و مهدویت در جهان اسلام نباید به فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت : عید غدیر، عید امامت و ولایت است که ازبرترین اعیاد مسلمانان است و به دستور خداوند علی بن ابی طالب به عنوان پرچمدار امت اسلامی منصوب شد تا بعد از پیامبر مردم توسط ایشان رهبری شوند.

وی با بیان اینکه عید غدیر تنها جایگاه مسلمانان و شریعت اسلام است خاطرنشان کرد : باید با بیان اهداف غدیر در جامعه به ویژه برای نسل جوان، این واقعه مهم تاریخی را که تنها جایگاه زعامت مسلمانان در نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی به دست خاتم پیامبران است به جهانیان معرفی کرد.

وی جایگاه و منزلت عید غدیر را در نزد تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بسیار خاص دانست و تصریح کرد : بیش از پیش باید با واقعه غدیر آشنا شویم و مراسم و برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی را در چنین اعیادی برگزار کنیم که این کار باعث ترویج و گسترش فرهنگ علوی و غدیر در جامعه می شود.

کد خبر 4697239

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم بنیاد غدیر قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان عید غدیر خم سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری