Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از خبرگزاری‌ها، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان دوشنبه شب در برنامه نهمین یادواره شهدا مشق عشق قم در بوستان شهدای دل آذر این شهر اظهار داشت: آمریکا امروز با ۲۲ تریلیون دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیا است ولی چون دلار پایه معادلات پولی است خود را نشان نمی دهد.

اهم اظهارات امیر پوردستان را در ادامه می‌خوانید:

* اگر طرح خروج دلار از معادلات توسط روسیه و چین اجرا شود، آن موقع است که صدای شکستن استخوان های آمریکا را خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* برخی از ایالت های آمریکا از جمله کالیفرنیا خواهان استقلال هستند و درنیز جنبش و حرکتی قصد دارد با برقراری رفراندوم این ایالت را به عنوان یک ایالت مستقل از آمریکا جدا کند و اگر این کار انجام شود، بقیه ایالت های آمریکا نیز تبعیت خواهند کرد.

* موج گسترده بی بند و باری، مواد مخدر، تبعیض نژادی، آمار بالای جرم و جنایت و قتل و خودکشی به گونه شده که مهار آن از دست سرمداران آمریکایی خارج شده است، و این امپراطوری زودتر از حد تصور سقوط خواهد کرد. برخی از نظریه پردازان آمریکایی می گویند ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکا است، و این کشور بعد از رئیس جمهور فعلی، دچار فروپاشی خواهد شد.

* تمام تهدیدها در داخل کشور، مرز، منطقه و خارج از منطقه در زمین و هوا و دریا توسط کارشناسان اطلاعاتی رصد شده، و متناسب با تهدیدات ظرفیت های دفاعی لازم اتخاذ می شود.

* مطمئن باشید فرزندان ملت در نیروهای مسلح غافلگیر نخواهند شد و اگر دشمنی بخواهد تهدید خود را عملی کند با پاسخ پشیمان کننده نیروهای مسلح مواجه  می شود،که نمونه آن پهپاد گلوبال هاوک بود که در ارتفاع ۶۲ هزار پایی هدف بک سامانه بومی قرار گرفت، و این قدرت بازدارندگی افتخار بزرگی است.

* هدف آمریکا از لشکر کشی به افغانستان و عراق حمله به ایران بود ولی چون این کشور را یک رهبر هوشمند، خردمند و دشمن شناس به زیبایی سکان داری می کند، و همچنین یک ملت متدین و ولایتمدار و نیروهای مسلح آماده نیز پشت سر آن قرار دارند، به سراغ افغانستان رفتند.

* آمریکایی ها با ۱۸۰ هزار نیرو، چند صد فروند هواپیما فوق مدرن و چند ده فروند ناوهای هواپیما بر، بالگردر، مین روب و... نیامده بودند کشوری مانند افغانستان که ارتش نداشت و یا عراق که صدام بنده حلقه به گوش آنها بود را تصرف کنند، قصدشان حمله به ایران بود ولی نتوانستند.

* آمریکایی ها سال ۲۰۰۱ افغانستان را تصرف کردند و منتظر ماندند فضا آماده شود  و به ایران حمله کنند ولی نشد و سال ۲۰۰۳ عراق را گرفتند و ۱۴ سال هم مرز با ایران بودند و در مرزهای شرقی و غربی سرباز آمریکایی، و در آب های خلیج فارس و دریای عمان نیز شناورهای آمریکایی و متحدین حضور داشتند.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا یک گردان ارتش اشغالگر را تحریم می‌کند

سه منبع آمریکایی به آکسیوس گفتند که انتظار می‌رود آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا ظرف چند روز آینده تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودا» به دلیل نقض حقوق بشر اعلام کند.

به گزارش آکسیوس، این اولین باری است که آمریکا یک واحد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند. 

همچنین گفته می‌شود چندین واحد دیگر در ارتش اشغالگر تحت بررسی وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته و چون ادعا شده که «رفتار خود را اصلاح کرده‌اند» هدف تحریم قرار نگرفتند.

منابع می‌گویند این تحریم‌ها گردان مذکور و اعضای آن را از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی از آمریکا منع می‌کند. یک مقام آمریکایی در این خصوص گفت که تصمیم بلینکن بر اساس حوادثی است که قبل از هفتم اکتبر و شروع جنگ، در کرانه باختری رخ داده است.

گفته شده وزارت خارجه آمریکا از اواخر سال ۲۰۲۲ و پس از چند حادثه خشونت‌آمیز، تحقیق در خصوص گردان «نیتسح یهودا» را آغاز کرد. در یکی از این وقایع، یک مرد ۸۰ ساله فلسطینی-آمریکایی توسط سربازان این گردان در بخش ایست بازرسی کرانه باختری دستگیر شد. پس از اینکه این شخص از بازرسی امتناع کرد، سربازان او را با دستبند و پابند بسته و در سرمای شدید روی زمین رها کردند و چند ساعت بعد جسد وی پیدا شد.

با این حال، حتی در صورت اعلام رسمی این تحریم آمریکا همچنان یکی از مهم‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه پس از جنگ غزه محسوب می‌شود. بر اساس داده‌های موسسه تحقیقات صلح بین‌المللی استکهلم، ۶۸ درصد از واردات تسلیحات به سرزمین‌های اشغالی بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ از آمریکا بوده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در طول این جنگ که بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های غزه را تخریب کرده و بیش از ۳۳ هزار نفر را به شهادت رسانده، همواره حمایت دیپلماتیک خود را از رژیم اشغالگر اعلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • نظریه منسجم فقهی درباره آزادی نداریم
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • تاثیر هوش مصنوعی در پژوهش‌های علوم اجتماعی
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم
  • جنگ داخلی و پیش‌بینی احتمال فروپاشی آمریکا
  • آمریکا یک گردان ارتش اشغالگر را تحریم می‌کند