Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: با رفتن برانکو پرسپولیس دچار حوادث مختلف شد و کالدرون آمد که در آسیا و کشورهای عربی سابقه خوبی دارد.

وی افزود: بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس نتایج جالبی نداشت و تیم هم دستخوش تغییراتی شد، اما من معتقدم کالدرون تیمش را براساس اصل شایسته‌سالاری خواهد چید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس پنجشنبه نباید پارس‌جنوبی را دسته کم بگیرد، چراکه این تیم، تیم ناشناخته‌ای است و برای متوقف کردن پرسپولیس می‌آید. شما بارسلونا را هم ببنید در بازی نخست باخت و بازیکنان باید هوشیار باشند. پرسپولیس در حضور هوادارانش یک امتیاز مثبت دارد و حضور هواداران تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان دارد.

مدافع ملی‌پوش سابق پرسپولیس درباره زوج جدید خط دفاعی سرخپوشان نیز عنوان کرد: آرزوی موفقیت برای کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده دارم، دو بازیکنی که هر دو جسارت خوبی دارند و کنعانی‌زادگان باید بداند اجازه اشتباه کردن را ندارد. از طرفی شجاع هم بداند در نبود احتمالی سیدجلال رهبر خط دفاع او است و باید بتواند صلابت سال‌های قبل پرسپولیس در خط دفاع را حفظ کند.

فنونی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از برخی حواشی موجود گفت: دوست دارم بدانم مدیریت پرسپولیس دقیقا چه برنامه‌ای برای کم کردن حواشی داشته است. به شخصه انتقادات فراوانی به مدیریت دارم اما از سویی تیم نیاز به آرامش دارد و بازی در هفته‌های اول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان پیرامون دربی در هفته چهارم نیز تصریح کرد: پرسپولیس باید در سه هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشته باشد و من معتقدم با تفکرات تهاجمی کالدرون و با تجربه بالای بازیکنان پرسپولیس شاهد یک دربی جذاب باشیم که پرسپولیس برنده آن است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پارس جنوبی پرسپولیس برنا سیدجلال حسینی شجاع خلیل زاده مرتضی فنونی زاده گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا پس از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت اظهار کرد: می دانید که بازی کردن در آبادان چقدر سخت است، نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی در خصوص صدرنشینی پرسپولیس گفت: می دانیم که ما یک بازی بیشتر نسبت به رقیبمان انجام دادیم. کاری که ما باید می کردیم این بود که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه گفت: او بازیکن مهمی برای ما است ولی باید منتظر عکس مصدومیت و نتیجه آن باشیم.

اوسمار در خصوص نقش VAR در فوتبال کشور گفت: این سیستم به فوتبال کمک می کند ولی از تصمیم مدیریت و هیات مدیره باشگاه بی اطلاع هستم. هر تصمیم آنها بگیرند من حمایت می کنم.

وی در خصوص اینکه دوباره قرار است تعطیلات از راه برسد و برنامه اش برای ادامه مسابقات چیست گفت: همه بازی ها مهم هستند، جام حذفی هم برای ما مهم است و از تمام قوا و تمام نفراتی که به ما کمک کنند استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس