Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:22:35 GMT

واقعه غدیرخم در بردخون بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۶۹۱

واقعه غدیرخم در بردخون بازسازی شد

امام جمعه بردخون در این آئین گفت: غدیر عبرت آموز و باعث هوشیاری است که دست از تفرقه برداریم و دشمن شاد کن نباشیم.

حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی با تاکید بر وحدت و  بصیرت لازم است افزود: انقلاب رایگان به دست نیامده و اختلاف و تفرقه انقلاب را به خطر می اندازد. 

امام جمعه بردخون کرد: افتخارداریم در سایه رهبرمعظم انقلاب که توانسته با بصیرت و هوشیاری سکان کشتی انقلاب را برعهده بگیرد و به ساحل امن ونجات برساند زندگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بهترین عیدی مسوولان به مردم پایداری در برابر دشمن و حفاظت از خون شهداست .

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سید الشهدای شهرستان دیر گفت: بازسازی واقعه غدیر از حدود یک ماه پیش با همکاری سایر دستگاهها با محوریت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کلید خورد. 

سید علی حسینی نیا افزود: هدف از این مراسم معنوی ترویج فرهنگ غدیر در جامعه و تجدید بیعت با آرمان های ولایت است. 

دراین آئین صحنه های مربوط به طواف حاجیان دور خانه خدا، حرکت کاروان های مختلف به سمت غدیر، برگزاری مراسم معرفی امیرالمومنین علی (ع) به جانشینی پیامبر اسلام(ص) به نمایش گذاشته شد. 

همچنین در این روز مردم عاشق امامت و ولایت بردخون از محل بسیج مرکزی تا محل برگزاری نمایش واقعه غدیر پیاده روی کردند. 

بردخون از توابع شهرستان دیر در فاصله ١٨٠ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد. 
٧٢٠٧/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عید سعید غدیرخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار عصر شنبه در همایش تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام (ره) در مشگین شهر اظهار کرد: ۳۱ فروردین سال ۵۸ امام راحل با نگاه ارزشی حساب ۱۰۰ را برای ساخت مسکن محرومان افتتاح کردند تا متمولان و خیران جامعه را به ساخت مسکن نیازمندان ترغیب و تشویق کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حساب ۱۰۰ امام منشا خیرات و حسنات بیشمار بوده و در سایه ای حساب و شکل گیری بنیاد مسکن در کنار ساخت، کمک رسانی به خانواده های نیازمند را در اجاره، رهن، تعمیر و تجهیز واحدهای مسکونی شاهد بودیم.

امام جمعه مشگین شهر گفت: خیران گمنام در قالب حساب ۱۰۰ تلاش می کنند تا بی منت در خدمت محرومان باشند و همه ساله مقام معظم رهبری و سران قوا با واریز مبلغی به حساب ۱۰۰ امام سعی می کنند تا جایگاه و ارزش این حرکت نیک و ماندگار امام راحل را جاودانه نگهدارند.

باوقار بیان کرد: متاسفانه تبلیغ و تبیین حساب ۱۰۰ امام آنطور که شایسته است انجام نشده در حالی که با بیان حقیقت این امر و خدمات بنیاد مسکن به راحتی می توان کمک های بیشتری را جمع آوری کرد.

وی افزود: گروه های جهادی و نهادهای غیردولتی در ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی برای محرومان پیشقدم بوده و همچنان با نگاه جهادی می توان در این عرصه موفق عمل کرد.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: در کنار خیران و کمک های مردمی باید سهم دولتی نیز در این حوزه مشخص شود تا ما بتوانیم از همراهی مردم خیرخواه و نوعدوست بیشتر بهره بگیریم.

کد خبر 6083872

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • ببینید | ثبت یک واقعه نادر
  • اگر سپاه نبود
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • اگر سپاه نبود 
  • حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است