Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@08:44:19 GMT

امین حیایی چگونه موفق شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۶۹۴

امین حیایی بازیگر ایرانی درباره راز موفقیتش توضیحاتی داد

امین حیایی بازیگر ایرانی می باشد که در سال ۴۹ متولد شده است او از سال ۷۰ فعالیتشرا آغاز کرده است این بازیگر ایرانی اکنون داور برنامه عصر جدید می باشد که این برنامهاز شبکه سوم پخش می شود او درباره حضورش در عصر جدید توضیحاتی داد و گفتکه توانستم به صورت حرفه‌ ای در حوزه داوری برنامه‌ های استعدادیابی تجربه کسبکنم او همچنین درباره همکاری اش با احسان علیخانی توضیحاتی داد در ادامهفاش شدن راز موفقیت امین حیایی را در نیک صالحی بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راز موفقیت امین حیایی

امین حیایی درباره حضور خود به‌عنوان داور در برنامه «عصر جدید» شبکه ۳ سیماگفت: حضورم در این برنامه، اتفاق بسیار خوبی بود که برایم رقم خورد. در«عصر جدید» توانستم به صورت حرفه‌ای در حوزه داوری برنامه‌های استعدادیابیتجربه کسب کنم. قبل از برنامه عصر جدید تنها قضاوت می‌شدم و فرصتی برایقضاوت کردن پیدا نکرده بودم؛ حضورم در این برنامه به عنوان داور این تجربه را نیز برایم فراهم کرد.

وی در این خصوص اظهار کرد: زمانی که داوری در برنامه عصر جدید را پذیرفتم،بسیاری از برنامه‌های همسان در شبکه‌های دیگر تلویزیون در مراحل پیش‌تولید و ساخت بودند.

هنرمند شناخته‌شده سینما و تئاتر و یکی از داوران برنامه تلویزیونی «عصر جدید»،بیان کرد: زمانی که پیشنهاد داوری در عصر جدید را دریافت کردم، هم‌زمان پیشنهادوسوسه‌انگیزی از یکی از آن برنامه‌ها به عنوان مجری دریافت کردم که دستمزدبسیار قابل توجه و بالایی داشت، اما ترجیح دادم حضور در تیم داوری برنامه عصرجدید و همکاری با احسان علیخانی و تیم دوست‌داشتنی‌اش را قبول کنم.

حیایی افزود: خوشبختانه برنامه عصر جدید از اقبال بسیار خوبی برخوردار شدو مورد توجه مخاطبان خاص و عام قرار گرفت و بسیار خوب دیده شد. هرچندضبط این برنامه زمان بسیار زیادی را طلب می‌کرد، اما حضورم در عصر جدیدباعث نشد که از فعالیت‌های هنری‌ام در تئاتر و سینما کاسته شود و از حوزهدید مردم خارج شوم. خدا را شکر به عنوان یک هنرمند، مردم بسیار به منلطف و محبت دارند و من هم قدردان محبت‌های مردم هستم.

فاش شدن راز موفقیت امین حیایی

وی در ادامه صحبت‌های خود یاد‌آور شد: حضورم در برنامه عصر جدید نه‌تن‌هامرا از وادی هنر و مرکز توجه مردم دور نکرد، بلکه با این برنامه در میان مردمو جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفتم و معروف‌تر شدم. عصر جدید به بیشترو بهتر دیده شدنم کمک بسیاری کرد.

داور برنامه تلویزیونی عصر جدید اظهار کرد: از همان ابتدای ورودم به وادی هنرو از زمانی که بازی در کار‌های متفاوت باعث شد به عنوان هنرمند شناختهشوم و مورد لطف مردم قرار بگیرم تا همین لحظه که در برنامه عصر جدیدحضور دارم و مردم اینقدر به برنامه و من لطف دارند، سعی کرد‌ه‌ام که خودمباشم به صورت واقعی و بدون شعار؛ قبل از معروفیتم در میان مردم بودمو هستم و مهم‌تر این که در رفتار و شخصیتم هیچ‌گونه تغییری حاصل نشده است.

حیایی با بیان اینکه همیشه سعی کرده است در رفتار و شخصیتش تغییری حاصلنشود و مردمی باشد، گفت: من همین مورد را رمز موفقیت خود می‌دانم، البتهدوستان نزدیکم نیز می‌توانند این موضوع را شهادت دهند که این امین حیاییاز نظر شخصیت و رفتار همان امین حیایی است که در زمانی هیچ‌کس او رانمی‌شناخت. خدا را شاکرم که معروفیت و محبوبیت عاملی بر تغییر رفتار و شخصیت من نشده است.

راز موفقیت امین حیایی در عصر جدید

وی تصریح کرد: حضورم در برنامه عصر جدید به‌عنوان داور، تجربه‌ای بسیار نو وگران‌بها بود و اکنون که به بازخورد این برنامه در میان جامعه نگاه می‌کنم، بسیارخرسندم که این برنامه را قبول کردم. حضورم در تلویزیون و برنامه عصر جدید عاملیشد که ارتباطم بیش از پیش با مردم افزایش پیدا کند و مهمانِ خانه‌های آن‌ها شوم.

حیایی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که می‌بینم رأی من می‌تواند در سرنوشتفردی که دارای قابلیت‌های بسیاری است مؤثر باشد و می‌تواند به دیده شدنبیشتر او کمک کند، بسیار خوشحال می‌شوم که در عصر جدید حضور پیدا کردم.امیدوارم برنامه عصر جدید همچنان در راه و رسالتی که در پیش گرفته است موفق باشد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Emg برچسب ها: حیایی ، سینما ، امین حیایی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حیایی سینما امین حیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی

عکس از علی دایی، امین حیایی و یک هوادار زن در پیست اسکی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است. در این تصویر که در پیست اسکی گرفته شده، دایی و حیایی مثل همیشه به درخواست هوادارانش روی خوش نشان داده است.

دیگر خبرها

  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!