Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@22:11:55 GMT

کشتار سگ‌ ها با اسید و سم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۶۹۶

در تهران سگ های بدون صاحب را به شکل عجیبی کشتند

در کشور سگ های ولگرد زیادی وجود دارد که برخی این سگ ها را به شکل عجیبیمی کشند و یا برخی از افراد نیز آزار می دهند این بار این اتفاق در تهران رخ داده استکه صحنه های تلخی از مرگ سگ ها منتشر شده است که به شکل عجیبی این اقدامرا کرده اند و برخلاف ارزش های انسانی و اسلامی این رفتار را کرده اند پیمانکاری کهسابقه خطایی بزرگ داشت، خلع ید شد و با مسئولین برخورد قانع شد و می شوددر ادامه فیلمی از صحنه‌ های دلخراش کشتار سگ‌ ها با اسید و سم را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتار سگ‌ ها با اسید در تهران

بار‌ها شاهد انتشار اخباری درباره کشتن سگ‌های بدون صاحب به فجیع‌ترینشکل ممکن در شهر‌های مختلف کشور بودیم، اما اینبار نوبت به شهرداریتهران رسیده است تا با ضعف نظارت خود برپیمانکار صحنه‌هایی تلخ و جانگدازاز مرگ سگ‌ها را رقم زند تصاویری که انسانیت و شرافت آدمی را زیرسوال می‌برد.

در پی انتشار فیلم‌هایی در خصوص آزار و اذیت سگ‌ها و همچنین تصاویریدلخراش از حیوان‌آزاری، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداریتهران با انتشار نامه‌ای مبنی بر فسخ قرارداد با این پیمانکار در توییتر نوشت:«با وجودی که با توجه به مستندات فیلم دلخراش سگ‌کشی متعلق به سال۹۶ است و با ذکر این که شهرداری بنا به مسئولیت اجتماعی خود در مراقبتاز محیط زندگی شهروندان موظف به کنترل حیوانات در سطح شهر است، بی‌شکبه هیچ پیمانکار و مسئولی اجازه نمی‌دهیم بر خلاف ارزش‌های انسانی و اسلامی با خلایق خدا رفتار کند.

پیمانکاری که سابقه خطایی بزرگ داشت، خلع ید شد و با مسئولین و مسببینبرخورد قاطع شد و می‌شود. در ادامه برخورد با متخلفین، مدیر حوزه کنترل حیواناتشهری و سازمان مسئول (شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر) به عنوان ناظر پیمانکار نیز عزل شد.»

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Emf برچسب ها: سگ ، کشتار سگ ، سگ کشی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سگ کشتار سگ سگ کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!

دریافت 3 MB

منابعی در ارتش اسرائیل و دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم اعتراف کرده‌اند که فلسطینی‌ها را هنگامی که در خانه و در جمع خانواده حضور دارند نیز هدف قرار می‌دهند./ فرهیختگان 

دیگر خبرها

  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • این اسید لاغرتان می‌کند
  • کمبود این ویتامین سبب یبوست می‌شود
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • فیلم| همدستی واتس‌اپ با اسرائیل برای کشتار مردم غزه!
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس