Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سازمان لیگ ستارگان قطر 2 روز پیش فینالیست های بهترین گل فصل 2018-2019 لیگ ستارگان را  اعلام کرده بود که گل مهدی طارمی با پیراهن الغرافه با 62 درصد آراء پیشتاز بود.

اما با گذشت 3 روز از این نظرسنجی و اتمامش گل عبدالکریم حسن، مدافع تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد با کسب 54 درصد آراء از گل طارمی پیش افتاد و عنوان بهترین گل فصل 2018-2019 قطر را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل طارمی نیز در نهایت با کسب 46 درصد آراء در رده دوم ایستاد. طارمی بعد از دو فصل بازی برای الغرافه قطر تابستان راهی پرتغال شد و به تیم ریوآوه پیوست.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!