Web Analytics Made Easy - Statcounter

به باور نویل، نمایش شب گذشته منچستریونایتد به مراتب بهتر از دو رویارویی قبلی آن‌ها با گرگ‌ها بود.

طرفداری- پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل وولورهمپتون، گری نویل ضمن ابراز امیدواری به آینده تیم جوان یونایتد، جدایی روملو لوکاکو و الکسیس سانچز را تصمیم‌های درستی معرفی کرد.

به گزارش اسکای، آنتونی مارسیال در دومین بازی پیاپی گلزنی کرد اما شوت مهار نشدنی روبن نوس، حساب کار را برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع راست سابق شیاطین سرخ در ارزیابی خود از مسابقه شب گذشته دو تیم گفته است:

این تیم را خیلی بیشتر دوست دارم. می‌بینم تمامی نفرات خواستار حضور در باشگاه هستند؛ شاید فقط پوگبا در فکر جدایی از تیم و بازی کردن در تیم دیگری باشد. اما او هم جا افتاده است. این تیمی است که از نیروی جوانی و انرژی برخوردار است و من آن را دوست دارم. ریتم‌شان کند یا آرام نیست؛ تلاش‌ خودشان را می‌کنند. اگر این تیم بتواند رشد کند، ورود دو-سه بازیکن بزرگسال می‌تواند آن را به تیم خیلی خوبی تبدیل کند. آن‌ها طی ۱۲-۱۸ ماه آینده به سیتی نمی‌رسند ولی وقتی پپ گواردیولا از سیتی برود و لیورپول دیگر مثل قبل یارگیری نکند، یونایتد باید آماده بهره بردن از فرصت باشد. و اگر اوضاع همین طور پیش برود، آن‌ها شانس خوبی برای دستیابی به عنوانی خاص ظرف دو سال آینده خواهند داشت. 

ظاهرا الکسیس سانچز هم راه اینتر را در پیش خواهد گرفت. نویل از انتقال استقبال می‌کند.

از ورودش به باشگاه استقبال کردم چون مهاجم سرسختی است که در پست‌های مختلف جلوی زمین بازی می‌کند و گل می‌زند. اما فاجعه بوده است. نمی‌دانم چه شد. باید دو نسخه از او وجود داشته باشد؛ یکی برای آرسنال و بارسلونا بازی کرد و دیگری به منچستر آمد. باید او را از باشگاه خارج کنند. روملو لوکاکو هم نمی‌خواست در تیم حاضر باشد. این یک فاز از گذار در تیم محسوب می‌شود. چهار-پنج بازیکن هستند که نمی‌خواهند در تیم باشند و او (سولسشر) باید از شر تعدادی از آن‌ها در امسال و باقی آن‌ها در سال آینده خلاص شود. 

پس از خراب کردن ضربه پنالتی تیم توسط پل پوگبا مقابل وولورهمپتون، نویل با سردرگمی از فقدان وجود یک رهبر در ترکیب منچستریونایتد انتقاد کرد. در بازی شب گذشته مکالمه‌ای بین پوگبا و مارکوس رشفورد قبل از ضربه پنالتی شکل گرفت. در بازی منچستریونایتد مقابل چلسی هم همین مکالمه با حضور آنتونی مارسیال جریان داشت ولی در آن بازی نهایتا رشفورد پنالتی را مبدل به گل کرد.

چرا باید روی ضربه زدن پنالتی، بحثی صورت بگیرد؟ این را دوست ندارم. نباید بحثی پیش می‌آمد. پوگبا طی ۱۲ ماه اخیر، ۴ ضربه را از دست داده است. می‌توان گفت که فرصت لازم در اختیارش قرار داده شد. رشفورد هفته گذشته ضربه خودش را گل کرد. اما رهبری در زمین حضور نداشت. یک جای کار می‌لنگید. آن‌ها نمی‌توانستند بین خودشان تصمیم گیری کنند. در ابتدا خونم از دست پوگبا به جوش آمد ولی پس از این که پنالتی هفته قبل مقابل چلسی را دیدم، مورد عجیبی برایم بود. ما قبل از آمدن روی آنتن، در مورد بررسی‌هایی که قرار است انجام بدهیم، تصمیم گیری می‌کنیم. آن‌ها هم باید در مورد پنالتی زدن در رختکن تصمیم گیری کنند. این پنالتی برای منچستریونایتد، تومبولا (نوعی قمار) که نیست. این بازی زیر ۵ ساله‌ها نیست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم

کوبی مینو در 18 سالگی برای منچستریونایتد و انگلیس به میدان می‌رود. 

طرفداری | کوبی مینو که در ماه نوامبر برای اولین بار پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرده بود، خیلی زود و در 18 سالگی به رویای بزرگی دست یافت: بازی برای تیم ملی انگلیس. در ابتدا، گرت ساوتگیت برای حفاظت از بازیکن جوان شیاطین سرخ نام او را در لیست تیم بزرگسالان انگلیس قرار نداد اما با مشاهده عملکرد این بازیکن مقابل لیورپول، سرمربی سه‌شیرها به بلوغ بازی و شخصیتی مینوی جوان پی برد. شب گذشته و در بازی مقابل بلژیک، کوبی مینو برای اولین بار پیراهن انگلیس را بر تن کرد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. 

درخشش مینو توجه بسیاری را جلب کرده است. ایوان تونی در واکنش به عملکرد هافبک جوان منچستریونایتد و انگلیس گفته است:

من در 18 سالگی احتمالا با ایکس باکس بازی می کردم. کوبی مینو در این سن برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کند و برای خودش مرد شده است. او به زیبایی با توپ حرکت می‌کند و مطمئن هستم که پیشرفت‌های بیشتری داشته و به بالاترین سطح خواهد رسید.

ایوان تونی در حالی از کوبی مینو تمجید می‌کند که خودش نیز شب درخشانی را سپری کند. مهاجم برنتفورد در 28 سالگی برای اولین بار از ابتدا برای سه‌شیرها به میدان رفت و اولین گلش را نیز به ثمر رساند.  

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمار عجیب در لیگ عربستان: 100 ضربه پنالتی!
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد