Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ماده ۵۰ متر پروانه یونا سادات نیاکان از گلستان، نازنین زهرا عبدی از شهرستان های تهران و روژان الهی از تهرام اول تا سوم شدند و در ماده ۲۰۰ متر قورباغه ماه صنم ذرات بصیر از تهران، مهلا نواده خزعل از خراسان رضوی و نیوشا بیات از شهرستان های تهرام مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر آزاد یاسمن صادقی از تهران، نازنین زهرا عبدی از شهرستانهای تهران و یوناسادات نیاکان از گلستان اول تا سوم شدند و در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت کیانا علیپور از کرمان، نجمه نیکوکار از مرکزی و نازنین گواشیری از کرمان رد رده های نخست ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده ۱۰۰ متر پروانه نیز نیایش اسکندی از تهران، نازنین زهرا عبدی از شهرستان های تهران پریناز جمالی از البرز اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته دوومیدانی و در ماده ۴۰۰ متر آزاد، سوگند میرزایی از مرکزی، زهراجهان پناه از فارس، سلما سلطانی از گلستان اول تا سوم شدندو در ماده ۸۰۰ متر، مرضیه عباسی از خراسان جنوبی، مهدیه مزارعی از فارس و روزیتا بخشی از چهارمحال و بختیاری رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده ۱۰۰ متر، ملینا اسماعیلی از البرز، مینا شافعی از خراسان رضوی و مبینا خادم از اصفهان اول تا سوم شدند و در ماده ۱۰۰ متر، با مانع یاسیمن نعیمی راد از خراسان رضوی ،زهرا حفیظی از یزد و اژین قادری از کردستان بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در ماده ۲۰۰متر، ثمین جعفرزاده از آذربایجان شرقی، منیره نیکان از اصفهان و حدیث حسین پناهی از کردستان اول تا سوم شدند.

به گزارش ایرنا، سی امین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر کشور از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در ۳ رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک در مقطع متوسطه اول در حال برگزاری است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی دانش آموزان زهرا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه