Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:34:59 GMT

بنی طالبی دومین برنز خود را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۸۴۲

بنی طالبی دومین برنز خود را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا،  شاهین بنی طالبی که روز گذشته در فرم «نن دائو» موفق به کسب نشان برنز شده بود، در رقابتهای امروز صبح و در فرم «نان چوان» رده سنی نوجوانان با امتیاز ۹.۲۹ به مدال برنز رسید. «یو پی لی» از چین تایپه با ۹.۳۴ طلا گرفت و «کای جی برایان» از مالزی با ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۳ به مدال نقره دست یافت.

کاروان تیم جوانان ایران در حال حاضر، یک طلا و ۴ برنز کسب کرده است. سهیل موسوی یک نشان طلا، تیم دوئلین دختران(فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار و شاهین بنی طالبی(دو مدال) نیز چهار مدال برنز برای تیم کشورمان کسب کرده اند. 

دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در برونئی جریان دارد. 

کد خبر 4697292

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو تیم ملی ووشو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی والیبال تیم ملی والیبال ایران کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تکواندو تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید

امیررضا ده بزرگی ملی‌پوش کشتی فرنگی در مرحله رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود پیروز و به مدال برنز رسید.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، در پنج وزن دوم تیم اعزامی به این مسابقات، چهار کشتی‌گیر به فینال راه پیدا کردند و یک کشتی‌گیر به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

او در مرحله رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لالوویچ: نسل جدید کشتی فرنگی ایران موفق می‌شود ایران سوم شد ، آذربایجان قهرمان!

دیگر خبرها

  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید