Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال بانوان ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافت. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های والیبال بانوان قهرمانی آسیا در کره جنوبی، صبح امروز (سه‌شنبه) تیم بانوان کشورمان به مصاف هنگ‌کنگ رفت و این حریف را 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 15 شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران که پیش از این و در نخستین دیدار خود مقابل کره جنوبی 3 بر صفر باخته بود، با پیروزی امروز توانست جواز صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا را کسب کند.

لیست تیم ملی والیبال بانوان اعلام شد

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بانوان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال بانوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، صعود ۶ تیم به دور بعدی این مسابقات قطعی شد.   تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، استرالیا، امارات، قطر و عراق با کسب نتایج مطلوب در این هفته، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی را به دست آوردند. در گروه A، ایران با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول قرار دارد و ازبکستان با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم است. رقابت‌ها در گروه‌های دیگر نیز ادامه خواهد داشت و ۱۲ تیم دیگر جواز صعود به دور بعدی را کسب خواهند کرد.   مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به صورت گروهی برگزار خواهد شد و ۱۸ تیم در سه گروه ۶ تیمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. دو تیم برتر هر گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهند شد و تیم‌های سوم هر گروه به پلی‌آف راه پیدا می‌کنند تا تکلیف دو سهمیه دیگر هم روشن شود. یک تیم هم از آسیا باید شانس خود را در مرحله پلی آف بین قاره‌ای بیازماید.   جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک ۳ کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد و نخستین بار با حضور ۴۸ تیم انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی