Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا در رابطه با درخواست آمریکا برای توقیف نفتکش ادریان دریا اظهارداشت:آنان به خوبی می دانند که چنین اقداماتی به ضررشان است.
وی با یادآوری اینکه تصمیم دادگاه آمریکا در مورد ادریان دریا عملی نشد، گفت: این نفتکش اکنون در حال ادامه مسیر و انجام ماموریت خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با تاکید بر اینکه چنین اقداماتی تاثیری در روابط ایران و سوریه ندارد، گفت: هدف آنها از چنین اقداماتی روابط بین ایران و سوریه نیست؛ آنها از ما مشت محکمی خورده اند و هنوز گیج هستند. با این وجود به خوبی می دانند که اگر دست به اقدام دیگری بزنند قطعا با شدت بیشتری برخورد می کنیم.
کشتی آدریان دریا که پیش از این گریس یک نام داشت، حدود ۴۵ روز قبل توسط نیروهای انگلیسی در جبل‌الطارق توقیف با طرح این ادعا که تحریم‌های اتحادیه اروپا را نقض کرده است، توقیف شد.  
 سرانجام دادگاه عالی منطقه جبل‌الطارق روز پنجشنبه ( ۲۴ مرداد)  طی حکمی دستور رفع توقیف آدریان دریا را صادر و اعلام کرد: دیگر دلیلی برای نگه داشتن این نفتکش وجود ندارد، اما مقام‌های  آمریکایی تلاش کردند تا مانع از رفع توقیف «آدریان دریا» شوند و خواستار جلوگیری از حرکت آن شدند.
سرانجام روز یکشنبه دادگاه عالی جبل‌الطارق با این درخواست آمریکا مخالفت و آن را رد کرد و با توجه به هماهنگی  و آماده سازی کشتی «آدریان دریا»، این نفتکش ایرانی روز دوشنبه از منطقه جبل الطارق خارج و وارد آبهای بین المللی شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آدریان دریا اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، ارتش رژیم صهیونیستی بعد از سرکوب شهروندان فلسطینی و تخریب زیرساخت‌های غزه، اکثر مراکز درمانی و بیمارستان‌های این منطقه را ویران کرد. گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه
  • واکنش عجیب آرون بروکس به رویارویی با حسن یزدانی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید