Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:10:22 GMT

محموله سیگار قاچاق در تالش کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۹۶۶

محموله سیگار قاچاق در تالش کشف شد

سرهنگ حسین جمال‌دار  روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پاسگاه حویق در پی دریافت خبر فروش سیگار قاچاق در یکی از محله‌ها، روز گذشته با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل و منزل فرد مورد نظر یا محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به منزل متهم مراجعه و در بازرسی از آن، سیگارهای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارشناسان، ارزش سیگارها را ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا یک متهم ۵۱ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی تالش گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی، مبارزه با قاچاقچیان کالا را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به قاچاق، مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 
 
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان سیگار قاچاق کشف و ضبط نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۸۰ لیتر گازوییل قاچاق در مانه و سملقان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرگرد حجت الله عطایی گفت: در پی اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق در محور کلاله به گرماب در حال تردد است، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی گرماب قرار گرفت.

وی با اشاره بر اینکه با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو مورد نظر در پاسگاه انتظامی گرماب توقیف شد، افزود: از خودروی توقیفی ۸۸۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان قصد انتقال سوخت قاچاق به استان سیستان و بلوچستان را داشتند.

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف ۸۸۰ لیتر گازوییل قاچاق در مانه و سملقان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر