Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمد غرضی گفت: در دهه 60 حتی پای یک نفر از اعضای وزارتخانه‌های مخابرات، نیرو و نفت به دادگاه کشیده نشد و یک حکم قضایی هم علیه مدیران آن دوره صادر نشد.

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت: «ستاد سیاسی کشور به‌هم‌ریخته است. در واقع سیاسیون محکوم اعمال خودشان هستند.» به اعتقاد وزیر سابق پست و تلگراف و تلفن، در دهه 60 حتی پای یک نفر از اعضای وزارتخانه‌های مخابرات، نیرو و نفت به دادگاه کشیده نشد و یک حکم قضایی هم علیه مدیران آن دوره صادر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرضی معتقد است: مردم به خاطر بی‌اعتمادی به سیستم اداری، سیستم قانون‌گذاری و مدیریت کشور، گروه‌ها و احزاب را رها کرده‌اند. مشروح گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با سید محمد غرضی به شرح زیر است:

محمدغرضی گفت: مهم این است که ملت در هر شرایطی پشت کشور هستند و سلب اعتماد مردم از گروه‌های سیاسیِ امتیاز‌خواه، خللی به تعصب‌شان بر نظام و کشور وارد نمی‌کند. به‌ همین دلیل معتقدم انتخابات پیش رو باز هم شاهد و ناظر حضور پرشور مردم خواهد بود. در تاریخ 150ساله ایران، ملت هر وقت تحت‌ فشار قرار گرفته‌اند همیشه پشتیبان کشورشان بوده‌اند و ان‌شاءالله باز هم خواهند بود. مخصوصاً اینکه کارهای ترامپ باعث شد طرفداران داخلی آمریکا بدانند باید از کشورشان حمایت کنند نه از آمریکا یا هر کشور بیگانه دیگر. به‌ همین دلیل ایران مثل فرانسه شلوغ نشد و مردم به خیابان‌ها نریختند.

این چهره همچنین ادامه داد: گروه‌های سیاسی از اختلاف بین مردم بهره می‌برند. به‌ همین خاطر مسائلی چون رفتن زنان به ورزشگاه و... را به قول شما روزنامه‌نگاران بولد می‌کنند که مردم فکر کنند این مسائل را مسائل عمده کشور نشان می‌دهند تا بتوانند کارهای خود را پیش ببرند. البته این حرف من بدان معنی نیست که برخی از چنین دغدغه‌هایی فاقد اهمیت است.

کاندیدای انتخابات یازدهمین‌ دوره ریاست‌ جمهوری با اشاره به خبرهایی که این روزها درباره اختلاس و... منتشر می‌شود، گفت: اصلاً مردم به خاطر بی‌اعتمادی به سیستم اداری، سیستم قانون‌گذاری و مدیریت کشور، گروه‌ها و احزاب را رها کرده‌اند. در واقع گرفتاری اصلی آقای روحانی این است که آمده‌، سِمتی گرفته‌ و برای کشور و ریاست دولت گرفتاری به‌ وجود آورده است.

او سپس اضافه کرد: در دهه 60 حتی پای یک نفر از اعضای وزارتخانه‌های مخابرات، نیرو و نفت به دادگاه کشیده نشد و یک حکم قضایی هم علیه مدیران آن دوره صادر نشد. می‌خواهم بگویم مدیریت کشور به نظام وفا ندارد که کارهایشان هم با حمایت جریان‌های سیاسی است. در یکی از دادگاه‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شد، یک جوان 27ساله 15 تا حکم مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره و... داشت. این نشان می‌دهد جریان‌های سیاسی پشت چنین آدم‌هایی هستند و پشت مدیریت، فساد را به جامعه تزریق می‌کنند. چنین رفتارهایی در 20 سال دوم روزبه‌روز بیشتر شده است.

محمد غرضی در پایان گفت: برخی از گروه‌های سیاسی که هم در مجلس و هم در دولت نفوذ کرده‌اند، چهره‌های غیرصلاحیت‌دار را به نظام مدیریتی تحمیل می‌کنند که همین باعث شده هر روز خبر اختلاس فلان مدیر و بهمان کس را بشنویم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر احزاب سیاسی اختلاس محمد غرضی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است