Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مجید باقری افزود: براساس تلاش ها و هماهنگی های همکاران ما در بخش های برنامه ریزی تولید و معاونت فروش، روزانه بیشتر از 2هزار خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا تجاری سازی، فاکتور و تحویل مشتریان می شود.

به گفته وی با تکمیل کاری بیش از 2هزار و 350خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا در روز پنجشنبه 24 مردادماه، تعداد خودروهای تکمیل شده سایپا از ابتدای تعطیلات تابستانی از مرز 7 هزار دستگاه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری در خصوص عرضه سایر محصولات سایپا در تعطیلات تابستانی خودروسازان نیز گفت: فروش فوری خودرو سراتو همچنان در سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا فعال است و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. همچنین در حال برنامه ریزی برای عرضه تعدادی از محصولات تولیدی شرکت زامیاد نیز در هفته آینده هستیم.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور فروش تاکید کرد: تحویل خودروهای مشتریان بدون هرگونه وقفه ادامه خواهد داشت تا سایپا بتواند ضمن جلب رضایت خریداران، برنامه‌های مدنظر خود در این بخش را نیز محقق کند.

 

منبع: سایپانیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه دار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی ظهر پنجشنبه در جلسه شناسنامه دارکردن محصولات کشاورزی استان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تولید محصولات کشاورزی جز با شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی امکانپذیر نخواهد بود، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای شناسنامه‌دار کردن محصولات مرکبات تا پایان فروردین تهیه و ابلاغ شود و برای محصول برنج هم این برنامه تهیه و تدوین شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: اجرای کشاورزی قراردادی و عرضه مناسب محصول از مسیر شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی می‌گذرد و بر این اساس می‌توان مشخص کرد چه میزان محصول با چه کیفیتی در کدام مزرعه یا باغ تولید و در چه زمانی عرضه می‌شود.

مؤمنی خاطرنشان کرد: کشاورزان مازندرانی باید هویت‌دار شوند و واحد تولیدی و محصولات تولیدی آن هم باید تعریف شده و شناسنامه دار باشد.

وی بیان کرد: سطح کل باغات استان ۱۵۶ هزار و ۵۱۰ هکتار است که تاکنون ۹ هزار و ۵۶۵ نفر به مساحت ۱۵ هزار و ۷۸۲ هکتار برای شناسنامه دار شدن باغات خود در سامانه ثبت‌نام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۴۵ مورد بازدید به مساحت ۱۲ هزار و ۸۷۱ هکتار از این باغات انجام شد، گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

کد خبر 6064267

دیگر خبرها

  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال ۱۴۰۳
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال 1403
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • قبل از سفارش چاپ کاتالوگ این نکات رو بدون!
  • ۱۴ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه دار شد
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد