Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:25:41 GMT

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۱۲۸

ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور

سرهنگ «نادر رحمانی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات، در خروجی کلانشهرها و محورهای تهران به سمت شهرهای زیارتی و سیاحتی، شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی افزود: برابر تصاویر دریافتی از دوربین های کنترل جاده ای کشور؛ در محور هراز مسیر جنوب به شمال پیست آبعلی و گالری امام زاده هاشم ترافیک سنگین و محدوده های تونل تکاوک، گردنک، شنگل ده و تونل وانه و لاریجان هم از ترافیک نیمه سنگ برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمانی با بیان این که مسیر جنوب به شمال کرج چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر هفت ترافیک سنگین است، افزود: در محدوده سد کرج، آسارا، تونل شماره پنج، آدران، گچ سر، سه راهی دیزین، تونل کندوان و سیابیشه هم ترافیک پرحجم و سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده های شهر دماوند، گیلاوند و سواد کوه ترافیک نیمه سنگ و سنگین است. همچنین جنوب به شمال جاده قزوین- رشت محدوده شهرهای رودبار، لوشان و منجیل ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محورهای آزاد راه تهران -کرج. کرج تا پل کلاک و پل فردیس هم ترافیک نیمه سنگین است. همچنین مسیر قزوین پل فردیس تا پل شهید کلانتری، مهرشهر و پل حصارک هم در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه تا کنون در این محورها مداخلات جوی مشاهده نمی شود، پیش بینی کرد در ساعات آینده بر میزان ترافیک وسایل نقلیه در این محورها بخصوص محورهای شمالی خروجی تهران افزوده شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توصیه کرد: هموطنانی که قصد عزیمت از این مسیرها را دارند حتما قبل سفر با شماره تلفن ۱۲۰ و یا ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند و از مسیرهای تردد خود اطلاع حاصل کنند.

وی اظهارداشت: فعلا هیچ گونه محدودیتی در جاده های کشور از سوی پلیس راهور اعمال نشده است.

  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسارا رشت پلیس راهور ناجا رودبار لوشان تهران فیروزکوه منجیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های انارک، هزارچم، تونل کندوان و گرماب، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو، شنگلده و آب اسک سنگین است.

همچنین ترافیک در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار نیمه سنگین و تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

کد خبر 6076885 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • بار ترافیکی سنگین، چالوس را یکطرفه کرد
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ محور چالوس آزادراه تهران _ شمال قفل شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد