Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:20:59 GMT

امام جمعه رشت: صندوق کارآفرینی مایه امید در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۱۴۰

امام جمعه رشت: صندوق کارآفرینی مایه امید در جامعه است

گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار مدیر و معاونان صندوق کارآفرینی امید گیلان، به تمرکز صندوق کارآفرینی امید در روستاها اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده برای مهاجرت نکردن روستائیان به شهرها از اینکه در راستای اشتغالزایی در روستاها متمرکز شده اید، خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی از آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی در شهرها معلول مهاجرت روستائیان به شهرها است، تصریح کرد: بسترهای عمرانی برق، گاز، راه روستایی و … در بیش از ۹۰ درصد روستاهای گیلان فراهم است و باید برای اشتغالزایی در روستاها برنامه ریزی کرد.
آیت الله فلاحتی هجوم بی رویه زمین خواران به روستاها را تهدیدی برای گیلان دانست و بیان کرد: گیلان مورد طمع زمین خواران، جلگه خواران و کوه خواران واقع شده و به لحاظ عوامل مختلف روستائیان مجبور به فروش زمین خود می شوند.
وی با تاکید بر تقویت بنگاه های کوچک تولیدی خاطرنشان کرد: بنگاه های کوچک زوبازده اند و آسیب های آنها کم است.
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار ایجاد رابطه صندوق کارآفرینی امید با بانک ها، جهاد کشاورزی و محیط زیست شد و اظهار کرد: هنوز مردم از فعالیت ها و برنامه های صندوق کارآفرینی اطلاعی ندارند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید باید برای جوانان کارآفرین تسهیلاتی ایجاد کند، یادآور شد: اگر آموزش های لازم به کشاورزان داده شود می توانند ده ها محصول را در اراضی خود کشت کنند.
وی ادامه داد: متولیان صندوق کارآفرینی امید منتظر مراجعه کارآفرینان نمانند بلکه به دنبال جوانان برای ایجاد اشتغال به ویژه در روستاها بروند.
امام جمعه رشت بر بازرسی و نظارت بر تسهیلات پرداختی توسط صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد و افزود: اینکه تسهیلات پرداختی منجر به اشتغال پایدار شود، مهم است.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر حمایت جوانان خاطرنشان کرد: حمایت تنها مالی نیست بلکه جوانان نیازمند حمایت های معنوی هستند.
وی حمایت معنوی از تقویت مادی را مهم تر دانست و اضافه کرد: به اراده برای کار و تولید کارآفرینان توجه داشته باشید.
۷۲۹۶/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور