Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:00:27 GMT

تلاش سپاهانی‌ها برای مذاکره حضوری با امید ابراهیمی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۱۹۳

تلاش سپاهانی‌ها برای مذاکره حضوری با امید ابراهیمی

مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال آن هستند که رودررو با امید ابراهیمی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی قطر مذاکره کرده و او را متقاعد به حضور در جمع زردپوشان کنند. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید ابراهیمی بعد از اینکه جدایی‌اش از باشگاه الاهلی قطعی شد، هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که چند تیم ایرانی از جمله سپاهان خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

در دو روز گذشته خبرهایی در مورد توافق ابتدایی باشگاه سپاهان با ابراهیمی مطرح شد، ولی یکی از مسئولان باشگاه سپاهان به خبرنگار تسنیم خبر داد که این باشگاه هنوز مذاکره‌ای حضوری با هافبک فصل گذشته الاهلی انجام نداده است.

سپاهانی‌ها تمایل خود را برای جذب ابراهیمی به این بازیکن اعلام کرده‌اند، ولی ابراهیمی در تلاش است که به دلیل امتیازهای مالی و برخی مسائل دیگر، هر طور که شده در کشور قطر بماند و با تیمی دیگر از این کشور قرارداد ببندد.

تلاش‌هایی از سوی برخی افراد در کشور قطر انجام شده است تا ابراهیمی به یک تیم دیگر برود و اولویت این بازیکن هم ماندن در لیگ قطر است، به همین دلیل او ترجیح داده تا مذاکره‌ای با تیم‌های ایرانی از جمله سپاهان انجام ندهد.

باید منتظر ماند و دید که ابراهیمی برای ماندن در لیگ قطر به خواسته‌اش می‌رسد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. فعلاً که سپاهانی‌ها به دنبال مذاکره با ابراهیمی هستند تا شاید در گفت‌وگوی رودررو او را برای عقد قرارداد مجاب کنند.

توافق نورافکن با باشگاه سپاهان/ مذاکره اصفهانی‌ها با مسئولان شارلوا برای صدور رضایت‌نامه

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امیر قلعه‌نویی سپاهان اصفهان امید ابراهیمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان امید ابراهیمی امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین

ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین ماه از روز پنجشنبه ۹ فروردین آغاز می‌شود.

غلامحسین ولدی امروز ۸ فروردین ماه در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات پیش فروش بلیت‌ قطارهای مسافری از روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه، اظهار کرد: پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین ماه در تمام محورها برای مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه و برای مسیرهای برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ماه، از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

وی درباره نحوه تهیه بلیت‌های حضوری، افزود: پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام می‌پذیرد.

مدیرکل راه‌آهن شمال۲ از هموطنان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

ولدی با اشاره به حوزه استحفاظی اداره کل راه‌آهن شمال ٢، تصریح کرد: این حوزه از خروجی ایستگاه هشتگرد در استان البرز شروع و ضمن در برگرفتن تقریبا تمام خطوط ریلی استان قزوین به ایستگاه رشت می‌رسد.

‌وی‌ ایستگاه‌های این محور را شامل آبیک، زیاران، کهندژ، قزوین، سیاه‌ چشمه، کوهین، لوشان، رستم‌آباد، سراوان و رشت بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • چوپان و ۱۰۰ راس دام در تیران و کرون پشت تریلر جان باختند
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!