Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@15:44:04 GMT

«بروجرد» ۳ بار لرزید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۲۲۰

بامداد امروز سه شنبه «بروجرد» در لرستان ۳ بار لرزید.

به گزارش مهر، بامداد امروز سه شنبه «بروجرد» در استان لرستان ۳ بار لرزید.

مطابق برآورد اولیه مؤسسه ژئوفیزیک، زمین لرزه اول در ساعت ۳ و ۵۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه بامداد امروز سه شنبه در ۱۱ کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوست که ۳.۱ ریشتر شدت داشت.

در ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه نیز دومین زمین لرزه بروجرد با شدت ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ ریشتر و در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داد.

سومین زلزله در کانون بروجرد در ساعت ۴ و ۱۸ دقیقه و ۲۰ ثانیه صبح امروز و با شدت ۲.۵ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

تا کنون از این زمین لرزه ها خسارتی گزارش نشده است.

بنابر این گزارش، استان لرستان به علت قرارگیری بر روی منطقه لرزه‌ای زمین ساخت زاگرس از نواحی زلزله خیز کشور است که وقوع زمین لرزه‌های مخرب در دره سیمره، سیلاخور و بروجرد در ادوار گذشته بهترین گواه لرزه خیزی استان لرستان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث زلزله بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان

میترایاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: از امروز تا روز سه شنبه ناپایداری‌های جوی را در استان به صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ای و در مناطق مستعدجنوب استان بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

 وی افزود:روز یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها در سطح استان کاسته می‌شودو دوشنبه نیز ناپایداری‌ها در سطح استان آغاز می‌شود.

یاوری بیان داشت:همچنین روز سه شنبه بر سرعت وزش باد در شرق استان افزوده می‌شود که کاهش دیدافقی وکاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای شنبه کاهش دما و خطر سرمازدگی برای محصولات باغی دراکثر مناطق داریم و کشاورزان با کارشناسان مربوطه تمهیدات لازم را برای خطر سرمازدگی بیندیشند.

 وی افزود: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ادامه شرایط نسبتا پایدار در لرستان
  • ادامه حملات گستره بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه
  • وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان
  • سرعت چرخش زمین کم شده است؟
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • غول خودروهای برقی چین لرزید