Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@14:47:17 GMT

هوشمندسازی پلیس در استان مرکزی باجدیت دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۳۷۲

هوشمندسازی پلیس در استان مرکزی باجدیت دنبال می‌شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی مردم‌مداری را مهمترین اولویت پلیس در استان مرکزی دانست و گفت: هوشمندسازی پلیس در استان مرکزی باجدیت دنبال می‌شود. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی شامگاه دوشنبه در جلسه قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ در قرارگاه جهادی آموزش تلاش پلیس تلاش برای استمرار تمامی برنامه‌های آموزشی بر پایه نظارت‌های راهبردی بوده که نتیجه آن در فرهنگ سازمانی و بهبود کیفیت ماموریت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شایسته‌سالاری به عنوان یک زیرساخت در نهادینه‌سازی قانون‌گرایی، جامعه‌محوری و پاسخگویی پلیس در برنامه‌ریزی‌های انتظامی و ترافیکی به شمار می‌رود که در این راستا، بهینه‌سازی هر چه مطلوب‌تر نظام آموزشى کارکنان در رشد و تعالی سازمانی امری مهم و ضروری است.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: سرعت تغییرات اجتماعی امری مستمر و فراگیر به شمار می‌رود که در این راستا رمز موفقیت راهبردی تناسب  ابتکارات و خلاقیت‌های جدید، برپایه شرایط بوده بنابراین باید همیشه برای رویارویی با چالش‌ها آمادگی لازم احراز شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: خدمت نیروی انتظامی به مردم یک خدمت بی‌منت است، چراکه پلیس باید در حوزه ماموریت‌های خود به آسیب‌های مقابل، به عنوان یک مسئله نگاه کند و در حل مسائل، همکاری و مشارکت سازنده با نخبگان علمی در درون و برون سازمان را اولویت خود قرار دهند.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: لازمه پلیس جامعه‌محور در روزگار امروز، استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی است بنابراین پلیس هوشمند نقش مهمی در ارتقاء کیفی خدمات و اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های محوله دارد و نقش آن در کیفی سازی خدمات در جامعه امروزی، امری غیرقابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های کاربردی و مهارت افزا، ضامن سلامت اداری و تعالی رفتار فردی و سازمانی است که در این راستا در قرارگاه جهادی نیروی انتظامی تربیت و آموزش،‌ افزایش مهارت‌های بنیادین، محور تمام اقدامات عملیاتی پلیس جامعه محور است.

مرکزی| نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام استنیروی انتظامی پیگیر دزدی صورت گرفته در مسجد حکیم اصفهان استفرمانده نیروی انتظامی از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

مردم‌مداری مهمترین اولویت پلیس در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جایگاه امنیت اظهار داشت: پلیس استان با اشرافیت اطلاعاتی و تعیین راهبردهای مشخص در حوزه امنیت، برنامه ریزی هدفمندی در ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مجرمان را برپایه عملیات‌های برنامه‌محور در دستور کار قرار دارد.

مفخمی شهرستانی افزود: براساس برآوردهای اجتماعی و تحلیل‌های کارشناسی، اصلی‌ترین نقاط ضعف و قوت در انجام ماموریت‌های محوله احصاء شده و با همه تلاش در جهت حل آن تلاش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌مداری مهمترین اولویت در توسعه خدمت‌رسانی به مردم است که بر این اساس برنامه دیدار شهروندان با مسئولان انتظامی و ارتقاء شاخصه های پاسخگویی به مطالبات مردمی  از هم اکنون آغاز شده است.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس

نهمین نشست قرارگاه نوروزی پلیس به ریاست سردار روانبخش و با حضور اعضا و نمایندگان ادارات و نهادهای خدماتی و امدادی در ستاد انتظامی استان کرمان برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در این نشست پس از ارائه گزارش های کاری از سوی نمایندگان ادارات و نهادهای خدماتی و امدادی بر تامین و توزیع مناسب فراورده های سوختی در جایگاه های شهری و بین راهی سراسر استان، همکاری سازمان ها در برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پیشگیری از تصادفات، افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی، مشارکت با پلیس در ارتقای امنیت مناطق گردشگری و پیشگیری از سرقت در مکان های حضور مسافران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام