Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@21:27:25 GMT

کرمان در عید ولایت غرق شادی و شعف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۴۱۵

کرمان در عید ولایت غرق شادی و شعف شد

به گزارش ایرنا، مردم دیندار و ولایتمدار ساکن شهرستان ها، مناطق و روستاهای استان کرمان با آذین بندی خیابان ها و نورافشانی در مقابل مساجد و امامزاده ها، عید بزرگ غدیر را جشن گرفتند.

عاشقان ولایت و امامت در تکایا و مساجد استان کرمان گرد هم آمدند و با مدیحه سرایی و مولودی خوانی ارادات خود را به امام خوبی ها و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بار دیگر اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خیابان و گذرهای کرمان از شب گذشته با برپایی ایستگاه های صلواتی و شادمانی شاهد فوج فوج ارادتمندان مولای متقیان است.

مساجدی چون صاحب الزمان (عج) و قائم نیز به عنوان مساجد محوری شهر کرمان برنامه و جشن هایی را تدارک دیده و با حضور عاشقان ولایت و امامت حال و هوایی دیگر به شهر داده اند.

شب گذشته نیز زوج های کرمانی زیادی به یمن فرا رسیدن این روز مبارک جشن ازدواج خود را برگزار کردند.

غدیریر خم نام ناحیه‌ ای میان مکه و مدینه است که حضرت محمد (ص) ، پیامبر اسلام (ص) در بازگشت از آخرین حج خود همه مسلمانانی که در حج شرکت داشتند را در غدیر خم جمع کرد و در آنجا علی بن ابیطالب (ع) را به‌ عنوان وصی و برادر و جانشین خود از جانب الله معرفی کرد.

۱۸ ذی‌الحجه، سالروز این واقعه میان شیعیان به عید غدیر خم شهرت دارد.

۳۰۲۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ازدواج استان کرمان بیت عصمت و طهارت شادی شیعیان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا

وزارت داخلی طالبان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت ‎پکتیا در سال گذشته خورشیدی ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در این ولایت توزیع کرده است.

به گفته این وزارت، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۴۵ میلیون و ۵۸۲ هزار افغانی عواید جمع‌آوری شده است.

گفتنی چند گذشته هم ریاست پاسپورت از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد