Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@08:01:25 GMT

جشن«عیدانه غدیر» در پیاده راه فرهنگی رشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۵۵۲

جشن«عیدانه غدیر» در پیاده راه فرهنگی رشت

حسنی از برگزاری جشن«عیدانه غدیر» همزمان با این عید بزرگ در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

« علیرضا حسنی» با تبریک عید سعید غدیرخم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم جشن «عیدانه غدیر» به‌منظور ایجاد فضای مناسب معنوی و گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت و امامت ر رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ادامه داد: این جشن با مشارکت اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت امروز (سه‌شنبه، ۲۹ مرداد) در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

 

وی از بازسازی قطعه‌ای از نمایش بزرگ غدیر در این جشن خبر داد و اعلام کرد: قاری بین‌المللی حاج سید مصطفی حسینی در این جشن معنوی که همراه با برنامه‌های هنری متنوع و اهدای جوایز است، به تلاوت قرآن می‌پردازد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد بیرجند جشنواره طنین دهه ولایت و امامت روزنامه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد جشن عیدانه غدیر پیاده راه فرهنگی رشت عید سعید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، این جشنواره را خانه ادبیات کودک و نوجوانان ایران سرای آذر یزدی و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کرمان و یزد و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان‌ها به همراه بزرگداشت استاد هوشنگ مرادی‌کرمانی، ویژه کودکان هفت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار کرده است.

محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: با ابراز امیدواری اینکه موسسات فرهنگی هنری کرمان نیز در حوزه‌های متعدد فرهنگی و نکوداشت مفاخر نقش خود را ایفا کنند اضافه کرد: استان‌های کرمان و یزد پیوندهای فرهنگی عمیقی دارند و این همراهی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد و ما نیز در برگزاری این رویدادها همکاری خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این جشنواره در تربیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی نقش مهمی ایفا کنیم  و این نقش تربیتی، ارزشمند و با آثار ماندگار خواهد بود .
حسین دشتی، اضافه کرد: انتخاب یک قصه از جلد یک تا هشت کتب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مهدی ‌آذریزدی و انتخاب یک قصه از آثار هوشنگ مرادی‌کرمانی از بخش‌های این جشنواره است و آیین پایانی جشنواره ۱۸ تیر امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

 قرار است این جشنواره هر سال در یک استان و با معرفی چهره فرهنگی ادبی آن استان رونمایی و اختتامیه آن در یزد برگزار شود و برآیند سالانه جشنواره یک کتاب صوتی از منتخبین شرکت‌کننده در جشنواره خواهد بود و کارهای برگزیده مجددا به‌صورت حرفه‌ای باز تولید خواهد شد.

کودکان و نوجوانان سراسر ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و کتاب‌های مورد نظر را با لهجه‌های بومی خود خوانده و پادکست تولید کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در فضای مجازی به نشانی Azaryazdi.ir مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج