Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:19:34 GMT

۲ سانحه رانندگی منجر به فوت در ایلام رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۵۷۹

۲ سانحه رانندگی منجر به فوت در ایلام رخ داد

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس راه ایلام گفت: در یک حادثه رانندگی صبح روز سه شنبه  در محور مهران - دهلران یک کشته برجا گذاشت.

 سرهنگ رضا همتی زاده افزود: صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید در محور مهران دهلران و در محدوده هاویان، به علت بی احتیاطی و  عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و راننده آن کشته شد

**تصادف در محور ایلام - سرابله یک  کشته و یک زخمی برجا گذاشت

رئیس پلیس راه ایلام همچنین  از یک حادثه رانندگی دیگر در محور ایلام به سرابله خبر داد که  یک کشته و یک زخمی برجا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه در محور ایلام به سرابله بلافاصله کارشناسان پلیس راه استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه وانت پیکان برخورد و راننده وانت پیکان در دم فوت و یک نفر نیز زخمی که توسط یگان های امدادی به بیمارستان اعزام شد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: کارشناسان پلیس راه استان ، علت این تصادف را انحراف به چپ خودروی سمند ذکر کردند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست با توجه به اینکه محور های مواصلاتی استان ایلام کوهستانی و کم عرض هستند از انجام حرکات حادثه ساز و انحراف به چپ خودداری کنند.۶۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حوادث رانندگی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد