Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ «مصطفی قلی خسروی»، رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص میزان کاهش قیمت مسکن در شهر تهران اعلام کرد: بعد از بالا رفتن 100 درصدی قیمت مسکن در شهر تهران، ​از آنجایی که در همه مناطق بازرس و کارشناس داریم، لیستی را آماده کرده ایم که خدمت شما عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: قیمت ها در منطقه 2 هنوز ثابت است. منطقه 3 ده درصد کاهش داشته، منطقه 4 ده درصد کاهش داشته، منطقه 5 سه میلیون تومان در متر کاهش داشته است؛ مثلا 30 میلیون بوده امروز 27 میلیون تومان شده است. منطقه 6 پانزده درصد، منطقه 7 بیست درصد، منطقه 8 پانزده درصد، منطقه 9 ده درصد، منطقه 10 پانزده درصد، منطقه 11 و 12 ثابت بوده اند، منطقه 13 پنج درصد کاهش داشته، منطقه 14 پانزده درصد، منطقه 15 پانزده درصد، منطقه 16 خیلی جزئی کاهش قیمت داشته، منطقه 17 آماری نداده، منطقه 18 نیز کاهش قیمت داشته، منطقه 19، 15 درصد کاهش قیمت داشته و منطقه 22 ده درصد کاهش قیمت داشته است.

 

خبرنگار: علی چاهه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قیمت مسکن تهران مشاوران املاک قیمت آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال

مدیرعامل بنیاد مسکن استان تهران گفت: قیمت هر مترمربع واحد‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر تهران در سال گذشته ۹ میلیون تومان بود که در مجموع به حدود یک میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

عطاءالله زمانی مظفرآبادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت قیمت تمام شده  و متراژ پروژه های نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن استان تهران در حال ساخت است گفت :  بنیاد  مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن متولی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر نسبت  به تامین مسکن متقاضیان اقدام کرده است.

وی افزود:  در استان تهران  ۲۷ شهر زیر ۵۰ هزار نفر بوده که  ۱۹۳هزار نفر ثبت نامی داریم که سه شرط از جمله  فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن  مالکیت بوده که از این تعداد  ۱۰۸ هزار  تایید شده اند.

زمانی مظفر آبادی توضیح داد: ۷هزار و ۴۰۰ نفر هم مشمول ۴شرط اصلی که از جمله سبز بودن فرم ج، عدم دریافت تسهیلات و نداشتن مالکیت و ساکن بودن تهران بودند که بنیاد مسکن هدف گذاری برای ساخت برای آنها را در دستور کار قرار گرفت.

وی توضیح داد: در  سایت محک و جیلارد در دماوند ۱۴۲۰ واحد را شروع کرده ایم و در دهه حساب ۱۰۰ امام هم که از ۲۱ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه را شامل می شود. ۴۰۰ واحد  در نسیم شهر، ۷۷۴ واحد اسلام شهر  ،۱۰۸ واحد در سایت محک و ۸۰ واحد شاهد شهر  را از ابتدای امسال شروع کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران توضیح داد: میانگین  هر مترمربع  قیمت مسکن در سال گذشته ۹ میلیون تومان است که امسال با توجه به افزایش نرخ تورم قیمت ها بیشتر می شود که در نهایت به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می رسد‌.

او بیان کرد:  یک هزار و ۴۲۰ واحد را به تدریج شروع کرده ایم و تا خرداد ماه ۲۲۰ واحد را در محک دماوند تحویل می دهیم و هر سه ماه یک بار پروژه ها را تحویل می دهیم و تا پایان سال این تعداد را به بهره برداری خواهیم رساند‌.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • مالیات حقوق‌بگیران بیشتر از اصناف شد/ جزییات
  • یک پیشگویی تازه درباره قیمت مسکن در سال جدید
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان