Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:03:09 GMT

۲ سانحه رانندگی منجر به فوت در ایلام رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۶۲۲

۲ سانحه رانندگی منجر به فوت در ایلام رخ داد

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس راه ایلام گفت: در یک حادثه رانندگی صبح روز سه شنبه  در محور مهران - دهلران یک کشته برجا گذاشت.

 سرهنگ رضا همتی زاده افزود: صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید در محور مهران دهلران و در محدوده هاویان، به علت بی احتیاطی و  عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و راننده آن کشته شد

**تصادف در محور ایلام - سرابله یک  کشته و یک زخمی برجا گذاشت

رئیس پلیس راه ایلام همچنین  از یک حادثه رانندگی دیگر در محور ایلام به سرابله خبر داد که  یک کشته و یک زخمی برجا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه در محور ایلام به سرابله بلافاصله کارشناسان پلیس راه استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه وانت پیکان برخورد و راننده وانت پیکان در دم فوت و یک نفر نیز زخمی که توسط یگان های امدادی به بیمارستان اعزام شد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: کارشناسان پلیس راه استان ، علت این تصادف را انحراف به چپ خودروی سمند ذکر کردند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست با توجه به اینکه محور های مواصلاتی استان ایلام کوهستانی و کم عرض هستند از انجام حرکات حادثه ساز و انحراف به چپ خودداری کنند.۶۰۳۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بیمارستان خستگی و خواب آلودگی رئیس پلیس راه استان فوت وسیله نقلیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه مهری با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور پلدختر به خرم آباد اظهار داشت: دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند در ۵۰۰ متری بعد از پل تاریخی در ورودی شمالی شهر پلدختر با هم برخورد کردند که شدت تصادف به حدی بود که هشت نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومین این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر اعزام شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی پلدختر عنوان کرد: دو نفر از مصدومین بعد از انتقال به بیمارستان پلدختر و انجام اقدامات اولیه به خرم آباد و تهران اعزام شدند.

کد خبر 6082484

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت