Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:05:49 GMT

اطعام 20 هزار نفر به مناسبت عید غدیر در سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۶۳۳

اطعام 20 هزار نفر به مناسبت عید غدیر در سبزوار

مدیر ستاد مردمی غدیر سبزوار از اطعام بیست هزار نفری به مناسبت عید سعید غدیر در سبزوار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد شمس آبادی درگفت و گو با صبح توس؛ با بیان اینکه بر اساس روایات و گفته های ائمه و بزرگان شیعه از بزرگترین و مهم ترین اعمال در روز عید غدیر اطعام است اظهارداشت: ستاد مردمی غدیر به مناسبت فرارسیدن این عید بزرگ اطعام بیست هزار نفر از همشهریان را در چهار وعده غذایی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  طرح اطعام و مقدمات کار از حدود یک ماه گذشته  به صورت کاملا مردمی و با تکیه بر نذورات و کمک های همشریان آغاز شده است تصریح کرد: از ابتدای جمع آوری مبالغ و کمک های غیر نقدی تا کنون بیش ازپنج هزارو دویست نفردراین طرح مشارکت مستقیم داشته اند و بیش از یک میلیارد و صد میلیون ریال مبالغ نقدی به این ستاد کمک شده است.

شمس آبادی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در شصت و هفت مسجد و حسینیه شهرستان برگزار می شود بیان کرد: مبالغ جمع آوری شده به صورت غیر نقدی در اختیار این مساجد قرار گرفته و مسئولین مساجد اقدام به پخت غذا و توزیع بین مردم منطقه خواهند کرد.

مدیر ستاد مردمی غدیر در سبزوار با بیان اینکه طرح اطعام غدیر از سال نود و چهار با اطعام یک هزار و 400 نفر از شیعیان امیر المومنین آغاز شده افزود: این طرح هر سال گسترده تر شده به گونه ای که در سال 95 شش هزار نفر در سال 96هشت هزار نفر در سال 97 پانزده هزار نفر و در سال جاری به بیست هزار اطعام در قالب 4وعده غذایی رسیده است.

وی همچنین به برگزاری جشن های مردمی و خیابانی توسط این ستاد در ایام دهه ولایت اشاره کرد و تاکید کرد: از جمله وظایف شیعیان شناساندن ابعاد مختلف غدیر در بین شیعیان و دیگر مردم است که ستاد مردمی غدیر بر ای امر اهتمام ویژه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  این کاروان خودرویی با همراهی بیش از صد خودروی شخصی  به مناسبت سالگرد شهید غیرت بر مزار این شهید  در سبزوار حاضر  میشوند و به او ادای احترام می‌کنند.

حرکت کاروان خودرویی غیرت از تهران آغاز شده است  و پس از عبور از سمنان، به سمت سبزوار در حرکت هستند که کاروان مشهد نیز در سبزوار به سایرین  ملحق می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس