Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:12:11 GMT

کتاب عکس حادثه سیل چاپ می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۷۹۰

کتاب عکس حادثه سیل چاپ می شود

به گزارش خبرگزاری مهر عادله کشمیری اظهارکرد: از جمله رهاوردهای سفر دو روزه سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور و  قول حمایت از چاپ کتاب عکس حادثه سیل در استان گلستان و دو استان لرستان و خوزستان بود.

وی ادامه داد: هنرمندان عکاس استان گلستان از روزهای آغازین حادثه سیل تا پایان خدمت رسانی، اقدام به عکاسی و ضبط و ثبت تصاویر ارزشمند و ماندگار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری افزود: طبق دستور وزیر، استان گلستان به عنوان دبیرخانه این رویداد برگزیده شده و پس از جمع آوری آثار عکاسی هنرمندان خوزستان و لرستان، در یک مجموعه کتاب فاخر تدوین و چاپ خواهد شد.

کد خبر 4697379

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش

به گزارش همشهری آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره لفظی با اعضای خانواده به سمت پدر و ۳ نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی و از صحنه جرم فرار کرده است.

آسیابانی گفت: بلافاصله ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد.

وی ادامه داد: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌ سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش مهمی در وقوع این حادثه داشته است.

کد خبر 846224 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • تیراندازی در نزاع خانوادگی ۴ مجروح بر جا گذاشت
  • دستور دولت بایدن به چند ارگان آمریکایی: درباره حادثه ایران به طور علنی صحبت نکنید
  • سعدی شاعر جهاندیده، جهانگرد و سالک سرزمین‌های دور و غریب
  • سعدی شاعر بلند آوازه ایران و جهان