Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های ملی والیبال زنان ایران و هنگ گنک در حالی از ساعت ۹:۳۰ امروز (سه شنبه) به وقت محلی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که هر ۲ تیم از کره جنوبی میزبان شکست خورده بودند و پیروزی در این بازی به معنای صعود به مرحله بعدی و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر آسیا بود و در نهایت تیم ایران توانست به پیروزی در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با ترکیب مائده برهانی، مهسا صابری، فرزانه مرادیان، مهسا کدخدا، شبنم علی‌خانی و مونا دریس محمودی بازی را آغاز کرد.

ست اول:

تیم ایران در این مسابقه شروع بسیار خوبی داشت و اجازه نداد هنگ‌کنگی‌ها فرصت خودنمایی داشته باشند و در هر ۲ وقت استراحت فنی با اختلاف ۴ امتیازی از زمین خارج شد.
مونا دریس محمودی در حالی که دچار آسیب دیدگی جزئی از ناحیه زانو بود در جایگاه مدافع میانی به خوبی ظاهر شد و تیم ملی ایران توانست با امتیاز ۲۵ - ۲۰ ست اول را به سود خود به پایان ببرد.
نگین شیرتری، پوران زارع و زهرا بخشی در ست اول برای برخی امتیازات به ترکیب تیم ایران اضافه شدند و نمایش خوبی داشتند.

ست دوم:
هنگ‌گنگ در ست دوم توان مقابله با تیم ملی ایران را نداشت و در وقت استراحت فنی دوم تنها ۲ امتیاز روی تابلوی امتیازات ثبت کرد. در جریان این مسابقه حاضرین در سالن به ویژه ایرانیان به شدت تیم ملی را تشویق کردند تا ملی‌پوشان با حمایت قابل توجهی در سالن همراه باشند.
نگین شیرتری و پوران زارع در ست دوم در ترکیب اصلی قرار داشتند و در امتیازات پایانی ست دوم پوران زارع جای خود را به ندا چملانیان داد. حملات مهسا کدخدا و مائده برهانی سد دفاعی هنگ گنک را ناکارآمد ساخت و بانوان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ در این ست به برتری رسیدند.


ایران با ترکیب مائده برهانی، پوران زارع، مهسا صابری، فرزانه مرادیان، شبنم علی‌خانی و مهسا کدخدا ست سوم را شروع کرد. سرمربی تیم ملی ایران با قراردادن پوران زارع در خط دفاعی خود، دیوار دفاعی تیم ایران را مستحکم‌تر کرد. با امتیاز حمله مهسا صابری، وقت استراحت فنی اول با نتیجه ۸-۴ فرا رسید تا باز هم مشخص شود که تیم ملی هنگ‌کنگ نمی تواند برابر بانوان ایران مقاومت کند.

مهسا صابری و مائده برهانی پس از سرویس‌های خوب زهرا بخشی و مهسا کدخدا، توپ‌های برگشتی حریف را با موفقیت تبدیل به امتیاز کردند و تیم ملی زنان ایران توانست با امتیاز مشابه ست دوم، ۲۵-۱۵ بازی را به پایان ببرد و با کسب برد در این مسابقه به عنوان تیم دوم گروه خود، به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

در جریان این مسابقه مائده برهانی کاپیتان تیم ملی ایران با کسب ۱۵ امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را کسب کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال زنان فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است

بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و ملی پوش اسکیت هنری اظهار کرد: ما در ۲۷ فروردین ماه عازم جزیره  قشم شدیم برای  طرح آموزشی که وزارت ورزش برای ملی پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی در نظر گرفته بود. در روز اول یک دیدار با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که برای ما مفید بود به دلیل اینکه کلاس ملی پوشان مطرح و درباره آن صحبت  شد. خیلی خوشحالم که در این دوره که اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و روایت  پیشرفت بود در کنار قهرمانان و ملی پوشان کشورمان  حضور داشتم.

او افزود: سال گذشته برای رشته اسکیت هنری سال بسیار خوبی بود به دلیل اینکه ما پس از سال‌ها موفق به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و حتی با تجربه کمی که داشتیم توانستیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را از آن خودمان کنیم و همه این‌ها را از تلاش، سختکوشی و ایجاد انگیزه می‌دانم. ما سال‌ها به مسابقات اعزام نشدیم، اما انگیزه مان را از دست ندادیم و تلاش‌های بی پایان خانم میرزازاده  را در این موفقیت موثر می‌دانم. در حال حاضر ما در شهریور ماه مسابقات جهانی در رم  را داریم و امیدوارم در آنجا نیز خوش بدرخشیم.

مرادخانی گفت: در حال حاضر شرایطمان خوب است و داریم تمرین می‌کنیم. رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و با کمک‌های فدراسیون اسکیت و هیئت ورزش استان تهران می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

ملی پوش اسکیت هنری تصریح کرد:  بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

او افزود: ما هنوز پاداش مدال مسابقات قهرمانی آسیا را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!