Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز هادی،‌ دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست گفت: با توجه به اینکه در جهانی امسال باید سهمیه المپیک بگیریم، کشتی بیش از گذشته به حمایت مسئولان احتیاج دارد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

پرویز هادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تمرینات تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: اردو روز جمعه تعطیل شد و بعد از چند روز استراحت مجدداً کار را آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت بدنی‌ خوبی دارم و تا الان نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در این زمان باقی‌مانده نیز همه چیز خوب پیش برود و کار را با آرامش تا جهانی ادامه دهیم. همه در تلاش هستند که تیم آماده‌ای روانه جهانی شود. بچه‌های امید، در اردو کنار بزرگسالان هستند و مشکلی از بابت حریف تمرینی نداریم.

نفر اول سنگین‌وزن انتخابی تیم ملی در روز هفتم تیر ماه در پاسخ به این سؤال که آیا حقوقی دریافت می‌کنند؟ تصریح کرد: معمولاً انتخابی که برگزار می‌شد، از این انتخابی تا مسابقه انتخابی بعدی، حقوق ماهیانه می‌گرفتیم که چیزی در حدود دو و نیم میلیون تومان بود و این رقم را فدراسیون پرداخت می‌کرد، اما فعلاً که از حقوق خبری نیست و واقعاً سخت است. ما درآمد دیگری غیر از کشتی نداریم و زندگی‌مان با همان پاداش‌هایی که بعد از مدال می‌دهند، می‌گذرد. سال گذشته هم که به جای سکه، پول دادند. ان‌شاءالله که مسئولان در این خصوص تصمیمات خوبی بگیرند.

هادی که سال گذشته مدال طلای جام بین‌المللی دانکلوف را به دست آورد، تأکید کرد: یک ماه دیگر مسابقات جهانی را در پیش داریم، مسابقه‌ای که به لحاظ کسب سهمیه المپیک، میدان خیلی مهمی است، اما در حال حاضر فضا اصلاً المپیکی نیست. امیدوارم از این به بعد به کشتی‌ بیشتر توجه کنند تا با توجه به مسابقات مهمی که سال آینده در پیش داریم، نه تنها من، بلکه تمام کشتی‌گیران با خیال راحت بتوانند به تمرینات بپردازند.

هادی: از خداحافظی کمیل قاسمی ناراحت شدم/ وظیفه‌ام بود او را روی دوشم بگیرم

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا به حساب می آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فوجیره امارات برگزار می شود.

شمشیربازی ایران ۵ نماینده اعزامی به این رقابت ها خواهد داشت. این شمشیربازان در اسلحه های اپه و فلوره مردان و بانوان و سابر بانوان با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

اسامی شمشیربازان اعزامی به رقابت های انتخابی زون آسیا به این شرح است:

* اسلحه فلوره مردان: علی امینی
* اسلحه فلوره بانوان: زهرا کارگر
 

* اسلحه اپه مردان: محمد اسماعیلی
* اسلحه اپه بانوان: ریحانه رضایی

* اسلحه سابر بانوان: نجمه سازنچیان

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت برگزار می شود. قهرمان مسابقات در هر بخش صاحب سهمیه خواهد شد.

برنامه دیدارهای رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به این شرح است:

شنبه ۸ اردیبهشت

* اسلحه اپه مردان، اسلحه فلوره بانوان، اسلحه سابر مردان

یکشنبه ۹ اردیبهشت

* اسلحه اپه بانوان، اسلحه فلوره مردان، اسلحه سابر بانوان

شمشیربازی ایران در اسلحه سابر مردان سهمیه تیمی لازم برای حضور در بازی های المپیک را به دست آورده است. به واسطه این سهمیه، ایران در بخش انفرادی المپیک هم سه نماینده خواهد داشت.

سهمیه تیمی شمشیربازی تنها سهمیه تیمی است که تا به امروز ورزش ایران برای بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کرده است.

کد خبر 6087251

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!