Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود جدی‌تر آتش نشانی به بحث ایمنی اماکن تجمعی از جلمه کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها خبر داد. تاریخ انتشار: 12:21 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۴۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهدی داوری با اشاره به لزوم رعایت اصول ایمنی در اماکن عمومی از جمله کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها اظهار کرد: قهوه خانه‌ای که اخیرا دچار حریق شد و تعدادی از شهروندان متاسفانه جان خود را از دست دادند، پیش از حادثه از سوی آتش نشانی مورد بازبینی قرار گرفته و هشدار‌ها و دستورالعمل‌های لازم به آن‌ها اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اتفاق، اما باعث شد ما نگاه جدی تری به رستوران‌ها و اماکن تجمعی این گونه داشته باشیم. البته، نقش شهروندان در ایمنی این اماکن را نباید فراموش کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش بینی تمهیدات ایمنی در این گونه اماکن چندان پیچیده نیست، اضافه کرد: با چند اقدام ساده و با چاره اندیشی برای راه‌های خروج و طرح فرار و البته کاهش بار اشتعال می‌توان از بروز حوادث سهمگین جلوگیری کرد.

داوری تاکید کرد: استفاده از گونی و گیاه‌های خشک در کافی شاپ‌ها و چوب به صورت غیر معمول، زمینه بروز خطرات را افزایش می‌دهد. شهروندان نیز باید خود احساس خطر و مطالبه گری کنند و صاحبان این اماکن با اجرای چند اقدام ساده می‌توانند در صورت بروز خطر، جان شهروندان را نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام سالن‌های سینما و تئاتر توسط سازمان آتش نشانی مورد بازدید قرار گرفته است، گفت: دستورالعمل‌های ایمنی برای این اماکن صادر و به آن‌ها تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش نشانی حریق تهران سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور سد شهیدکاظمی روستای آلبلاغ، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه رانندگی مرگبار بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: جسد راننده پراید توسط آمبولانس آتش‌نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

به گفته معروفی، علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و پلیس راه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد