Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سهیل موسوی قهرمان ووشوی نوجوانان آسیا گفت: با توصیه‌های کادرفنی اجازه ندادم سانداکار چینی نفس بکشد و قهرمان شدم. تاریخ انتشار: 12:21 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۰۰۲

سهیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب مدال طلا در رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا اظهار داشت: برای رسیدن به تیم ملی و فیکس شدن برای رقابت‌های قهرمانی آسیا خیلی سختی کشیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم‌های غذایی سختی را تحمل کردم و خوشحالم زحمات خودم، مربیان استانی و کادرفنی تیم ملی را با کسب مدال طلا به نتیجه رساندم.

وی افزود: قهرمانی با برتری مقابل چینی‌ها لذت خاصی دارد. سانداکاران چینی خودشان را بهترین می‌دانند، اما من با گوش دادن به توصیه‌های کادر فنی اجازه ندادم حریفم نفس بکشد.

سانداکار نوجوان کشورمان در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص عدم حضور سانداکار افغانستانی و فلسطینی در جدول مسابقات دارد، گفت: من نمی‌دانم کدام حریفانم نتوانستند به برونئی بیایند، اما وقتی توانستم سانداکار چینی را شکست دهم، قطعا هر حریف دیگری را هم از پیش رو بر می‌داشتم و قهرمان می‌شدم.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این مدال طلا تازه شروع کار من در ووشو است و می‌توانم مدتی هم در رده جوانان باشم و بعد از آن به بزرگسالان بروم و مدال‌های بین‌المللی را درو کنم. خوشحالم که توانستم گام اول را در یک میدان بزرگ آسیایی محکم بردارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو ساندا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم