Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@07:36:07 GMT

ملاحظات عکسی شهاب حسینی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۹۰۳

بدا به حال زمانه ای که آدم از نیت خیرش نتیجه شر میگیره. از روزی که شروع به پیمودن پله های ترقی و شهرت کردم با خودم عهد کردم تا جایی که در توان دارم در برابر مردم فروتن و متواضع باشم و مهر مردم رو با مهر پاسخگو باشم. معدود دفعاتی در کل دوران حرفه ای ام پیش اومد که از گرفتن عکس یادگاری با کسی طفره برم یا برخورد ناراحت کننده ای با کسی داشته باشم چون با هر حالی که داشتم، چه خوب چه بد این حق رو برای مخاطب قائل بودم که بخواد با هنرمند مورد نظرش عکسی به یادگار داشته باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که تا کسی در این شرایط نباشه نمیتونه درک کنه که اینکار چقدر سخته و مسائل و مصائبی رو میتونه برای آدم به همراه داشته باشه. میشد مثل بعضی همکاران با سلاح ترشرویی با طرفداران مواجه شد و خود رو راحت کرد. اما تا به اینجا این موضوع چندان موافق مرام من نبوده. همیشه با طرفداران طوری مواجه میشم که انگار به همون میزانی که اونها منو میشناسن منم اونها رو میشناسم برای اینکه احساس راحتی بیشتری بکنند و اون لحظه در خاطرشون با صمیمیت ثبت بشه. گواه بر این مدعا کم نیست. معمولا هم ازشون خواهش میکنم به دو دلیل از انتشار عکس ها در صفحات مجازی خودداری کنند دلیل اول جلوگیری از بروز حواشی و دلیل دوم که به مراتب مهم تره اینه که بنده به عنوان هنرمند احساس نکنم مورد استفاده ابزاری در جهت تبلیغ شخص مورد نظر قرار گرفتم در جهت جذب فالوور های بیشتر که این روزا مثل یک بیماری روانی به جان کاربرهای فضای مجازی افتاده و هر چه بیشتر مبین بحرانی به نام فقر هویت در افراده. بیشتر طرفداران فهیم و ارزشمند به جهت احترام به خودشون و بنده کوچک، خواهش بنده رو پذیرفتن و عکس های یادگاری رو صرفا به یادگار نگه داشتن. عده ای هم مثل این خانوم محترمی که من حتی اسمشون رو هم نمیدونم، به خودشون و همچنین خواست بنده احترام نگذاشتن و در صدد القا صمیمیتی بر اومدن که از طرف بنده جز حفظ حرمت نبوده. سخته شما به آدمی که میخواد عکسی به یادگار بگیره بگید به من زیاد نزدیک نشو یا فاصله تو حفظ کن چون ممکنه به شخصیت طرف مقابل در حضور دیگرانی که اونجا هستن اما در عکس حضور ندارن لطمه بزنید. اما گویا احترام من هم به افراد گاهی اوقات زیاده از حد به نظر میرسه که احتمالا من هم باید اینگونه ملاحظات رو کنار بگذارم. . . .

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سید شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان

یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که دولت برای حمایت از جوانی جمعیت مطرح کرده، اهدای زمین رایگان به خانواده‌هایی است که بیش از سه فرزند دارند، اما شهروند خبرنگار ما که یکی از متقاضیان این طرح در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار بود از تحویل زمین‌ها به صورت قرعه کشی خبر داد و این موضوع موجب گشته تا به تعدادی از متقاضیان که مشمول این طرح هستند تحویل داده نشوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام، ۸ فروردین ۱۴۰۱ فرزند سوم بنده متولد شد و از همان موقع در طرح اهدای زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند ثبت نام کردم. بنده ساکن تهران هستم، اما در ایوانکی ثبت نام را انجام دادم. حدود ۲۰۰ قطعه زمین در ایوانکی وجود داشت که به خانواده‌های ۳ فرزند تحویل داده شد، اما به بنده هیچ زمینی تحویل داده نشد بنده این موضوع را پیگیری کردم و گفتند قرعه کشی انجام دادند و طبق قرعه کشی زمین‌ها را تحویل دادند. 
بنده جزء اولین ثبت نام‌ها بودم و از طرف دیگر این طرح قرعه کشی ندارد و بدون قرعه کشی باید به متقاضیان زمین را تحویل دهند. خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید. بعد از دوسال انتظار نتیجه‌ای نگرفتیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن