Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:54:01 GMT

تاکید بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۹۰۹

تاکید بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی

مدیرکل حقوقی دانشگاه پیام نور در بازدید از دانشگاه پیام نور استان کردستان و مرکز سنندج بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،دکتر رسول ابافت در بازدید از دانشگاه پیام نور استان کردستان و مرکز سنندج گفت: صیانت از حقوق دانشگاه، دانشجویان و پیشگیری از مشکلات و یا حل موارد احتمالی از رویکردهای دفتر حقوقی دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر عزم جدی مجموعه دانشگاه برای کیفیت بخشی به خدمات علمی و فرهنگی گفت: باید دانشگاه پیام نور در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی متناسب با نیاز جامعه نقش افرینی موثر و هدفمند داشته باشد.

همچنین دکتر یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت املاک و مسائل حقوقی این دانشگاه گفت: توجه به حقوق دانشجویان، صیانت از سرمایه های مادی و انسانی دانشگاه از اولویت های کاری این مجموعه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر ابافت در جمع کارکنان و اساتید مرکز سنندج افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات مجموعه دانشگاه، پاسخگویی مستدل و مناسب به پرونده های حقوقی و رفع اختلافات احتمالی با سازمان ها و اشخاص دیگر از رویکردهای دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم