Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت: دوربرگردان غیر همسطح ابوطالب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» امروز(۲۹ مرداد) در مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: در وضعیت موجود خودروهایی که می خواهند وارد بولوار ابوطالب شوند در محل دوربرگردان همسطحی که در بزرگراه ایجاد شده تغییر مسیر می‌دهند که تصادفات منجر‌ به فوت و جرح مربوط به همین دوربرگردان بوده است به گونه ای که در طول یک سال گذشته حدود ۲۴ تصادف منجر به فوت و جرح در این مسیر رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب ۲۲ بهمن‌ماه افتتاح می‌شود، گفت: سازمان عمران شهرداری با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال مجری این پروژه است، این پروژه به سبک تک قوسی بتنی احداث خواهد شد، عرض باند ۹ متر و در محل دور زدن به ۱۲ متر‌ خواهد رسید همچنین ۶۰۰ مترمربع مساحت زیرسازی پل است.

 

کاظمی ادامه داد: موضوعات مربوط به ایمنی بزرگراه و زیست محیطی و تردد شهروندان و ترافیکی که کنون به ناچار به میدان سپاد منتقل می‌شود ما را بر آن‌ داشت که این پروژه در اولویت اجرا قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال تقریبا ۴ پروژه را در حوزه حمل و نقل و عمران داریم و پروژه هایی که اواخر سال گذشته و اوایل امسال عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود نظیر جلوخان فردوسی، جاده محمدآباد، دوربرگردان آیت اله هاشمی رفسنجانی، چپگرد شهید ناصری و بولوار کشاورز از مهرماه آماده بهره برداری خواهد بود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد بیرجند جشنواره طنین دهه ولایت و امامت روزنامه جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد تقاطع غیر همسطح آغاز عملیات اجرایی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه در نشستی با حضور مدیر طرح فاز ۸ پردیس و همه انبوه‌سازان از حمایت شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهدی که پروژه‌های خود را در زمان مقرر تکمیل می‌کنند خبر داد و گفت: در گذشته شاهد حضور برخی پیمانکاران نامتعهد و کم‌کار در همه فاز‌ها بودیم که بدون اغماض با همه آنان برخورد جدی شد و در بسیاری از موارد، ادامه فعالیت به پیمانکار جدید و خوش‌نام واگذار شد.

وی ادامه‌داد: دقت در کیفیت هم‌زمان با مدیریت زمان و افزایش نیروی انسانی متناسب با برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها، مورد تاکید است.

محبت‌خواه همچنین بر حمایت مالی از انبوه‌سازان تاکید کرد و افزود: تنها شرط پرداخت مالی و تسویه حساب با پیمانکاران، داشتن مطالبات در سیستم حسابداری شرکت عمران شهر جدید پردیس است و در غیر این صورت هیچ‌گونه پرداختی به هیچ شرکتی انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اخطار به شرکت مهندس مشاور و ناظران در فاز ۸، بر تسریع در رسیدگی به صورت‌وضعیت‌ها و همچنین به‌کارگیری از نیرو‌های متخصص و مرتبط تاکید و اعلام‌کرد: همه ما حافظ منافع بیت‌المال هستیم و به همین منظور باید ضمن دقت در بررسی پیشرفت پروژه‌ها و پرداخت‌های مالی، از هرگونه اتلاف زمان و تاخیر بیشتر برای تحویل واحد‌ها به مالکان جلوگیری کنیم.

وی با حمایت مجدد از انبوه‌سازان، قول مساعد داد تا همه مشکلات رفع و رجوع شود. این مقام مسوول همچنین تاکید کرد تا در حد توان برخی از موضوعات موردنظر پیمانکاران در جلسات شورای مسکن استان تهران مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این شنست، پروژه‌های افتتاحات خردادماه در فاز ۸ و آخرین وضعیت تکمیل باقی‌مانده پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پایان بخش این نشست، بررسی نظرات و مسائل انبوه‌سازان بود. تعدادی از انبوه‌سازان مسکن مهر فاز ۸ به نمایندگی، به بیان مشکلاتی از جمله هزینه‌های نظام مهندسی، تعدیل هزینه‌ها، عدم ثبات در به‌کارگیری روزانه نیرو‌های انسانی و موضوعاتی در خصوص صورت‌وضعیت‌ها اشاره کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است