Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان دراین باره گفت: تعدادی از طلبکاران این شرکت اجرائیه توقیف خط تولید کارخانه را گرفته بودند که با ورود دادگستری از اجرای آن جلوگیری شد و ۱۱۰ کارگر این واحد تولیدی به کار خود ادامه می‌دهند.


هاشمیان افزود: بر اساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان‌ها و واحد‌های اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و سایل تولید در استان نباید توقیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان گفت: توقیف خط تولید نه تنها مشکل طلبکاران را حل نمی‌کند بلکه با بیکار کردن کارگران واحد‌های تولیدی، مشکلات بیشتر می‌شود.


هادی هاشمیان افزود: در جلسه‌ای که با صاحبان این کارخانه داشتیم تعهد داده اند با ادامه تولید، ماهانه بخشی از پول طلبکاران که اولویت با بدهی کارگران است، بپردازند و به تدریج معوقات شرکت‌های گاز و برق را نیز تسویه کنند.


این مقام ارشد قضایی استان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گلستان در چارچوب قانون برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و رونق تولید تلاش می‌کند.


هاشمیان افزود: پارسال با تلاش‌های انجام شده ۲۲ کارخانه که در آستانه تعطیلی بودند، احیا شدند و حالا دست کم ۳۵۰ کارگر با کار در این واحد‌ها روزی خانواده‌های شان را تامین می‌کنند.


به گفته او، امسال سه واحد تولیدی بزرگ هم که در آستانه تعطیلی بودند با رایزنی‌های انجام شده، احیا و از بیکار شدن ۲۱۰ کارگر جلوگیری شد.


انتهای پیام / فا

 

جلوگیری از توقیف ابزار و وسایل تولید یک کارخانه در گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل  هاشم علایی گفت:  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.
وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها