Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی توانایی ارزیابی برنامه های تبلیغاتی و تعیین میزان انطباق آن ها با اهداف و استراتژی سازمان توانایی ارتباط با مشتریان کلیدی و ارائه گزارش کار تسلط به مبانی و نیازمندی های سیستم کیفیت ارائه بهترین برنامه های تخصصی و راه بردی یافتن و جذب مشتریان بازار هدف مسلط به تجربه و تحلیل مخاطبان تسلط کامل بر تکنیک های روابط عمومی توانایی در نگارش متون ایده پرداز و خلاق آشنا به سیستم های خبری ،تبلیغی وانتشاراتی دفتر مرکزی  سی متری نیروی هوایی

میزان تحصیلات : حداقل لیسانس روابط عمومی – مدیریت- رشته های مرتبط

تسلط کامل بر کامپیوتر –نرم افزار های طراحی و گرافیک سابقه فعالیت :حداقل 5 سال سابقه تخصصی cv.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
omran93@gmail.com مدیر فروش قابلیت هماهنگی با تیم بازاریابی توانایی برنامه ریزی فروش و تدوین پلن فروش و تکنیک های فروش آشنا به مفاهیم مارکتینگ آنالیز فروش و استفاده آن در نحوه سفارش گذاری محصولات ترغیب مشتریان ،ویزیت مشتریان بالقوه با توجه به گزارشات واحد بازاریابی شناسایی و آنالیز رقبا ارائه گزارشات تخصصی و خاص از روند بازار و مشتریان به مقام ارشد دارای سابقه مرتبط در صنعت ساختمان ، مصالح و خدمات ساختمان توانایی و تسلط کامل در مذاکره و ارتباط موثر آشنایی و تسلط به فرآیند ها و فضای بازار تولید و خدمات ساختمانی دفتر مرکزی  سی متری نیروی هوایی

سابقه فعالیت :حداقل 4 سال سابقه تخصصی

میزان تحصیلات حداقل کارشناسی  در رشته های مدیریت بازرگانی ، بازاریابی، MBA  و رشته های مرتبط  cv.omran96@gmail.com مدیر تحقیق و توسعه پژوهش و گردآوری مدون اطلاعات در مورد آخرین مدل های توسعه کسب و کار محصولات جایگزین و رقبای شرکت بررسی و تحلیل رقبا و پیشرفت های تکنولوژیک در تشخیص روند بازار مسلط به روش های بازارسنجی و تحلیل مشتریان برنامه ریزی تبلیغات و مهندسی فروش مسلط به اصول مشتری یابی و مشتری شناسی تحلیل سیستم ها و روش ها – R&D تحلیل و مستند سازی فرآیند ها آشنا به Iso و دفتر مرکزی  سی متری نیروی هوایی

 

سابقه فعالیت : حداقل 5 سال سابقه مدیریتی میزان تحصیلات حداقل کارشناسی ارشد در رشته های بازرگانی ، بازاریابی ، آمار ، MBA  و رشته های مرتبط  cv.omran96@gmail.com

 

مدیر بازاریابی   مسلط به طراحی استراتژی های مارکتینگ آنلاین و آفلاین مسلط به ایمیل مارکتینگ و سئو/شبکه های اجتماعی مسلط بر برندینگ – فروش و اصول بازاریابی آنالیز کردن فروش و استفاده آن در نحوه سفارش گذاری محصولات مسلط به مفاهیم تجارت الکترونیک مسلط به برنامه های تبلیغاتی و سیستمهای جذب مشتری تسلط کامل بر تولید محتوا ، کمپین های تبلیغاتی و BTL  دفتر مرکزی  سی متری نیروی هوایی میزان تحصیلات : مدیریت بازرگانی ، بازاریابی ، MBA و رشته های مرتبط سابقه فعالیت : حداقل 5 سال  cv.omran95@gmail.com از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم از راه ارتباطی مندرج در هر ردیف شغلی اقدام نمایند.  عنوان شغلی حتما" در ایمیل ذکر گردد ( به رزومه های بدون عنوان شغلی ترتیب اثر داده نخواهد شد).

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه