Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:42:52 GMT

نقده میزبان دومین دوره المپیاد هاکی کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۰۶۶

نقده میزبان دومین دوره المپیاد هاکی کشور

اکبر قاسمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ٣۵٠ ورزشکار از ٢٣ تیم از سراسر کشور طی روزهای ٣١ مرداد تا ششم شهریور ماه به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: تیم‌ها در ۶ گروه به مدت هفت روز در ورزشگاه چمن مصنوعی هاکی «نهم دی نقده» این شهرستان باهم به رقابت می‌پردازند و بعد از بازی‌های مقدماتی از هر گروه، دو تیم به مرحله دوم راه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات در نوع خود بزرگترین رقابت ورزشی در این رشته در کشور محسوب می‌شود که با حضور ٣۵٠ نفر ورزشکار، مربی و عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

شهرستان نقده در آذربایجان غربی قطب اصلی هاکی ایران محسوب می‌شود؛ «رضا نوروززاده»، «محمداثنی عشری» و «وحید صمدی» سه بازیکن باسابقه و مجرب اهل نقده در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا حضور داشته و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رضا نوروززاده در این رقابت‌ها عنوان آقای گل آسیا را نیز نصیب خود کرد.

هاکی از قدیمی‌ترین انواع بازی‌های توپ و چوب است که در هر گوشه از دنیا در زمان‌های مختلف به شکلی انجام می‌شود؛ اولین اردوی تیم ملی هاکی ایران در شهریور ۱۳۲۰ تشکیل شد و در همان سال به عضویت فدراسیون جهانی درآمد و در ۱۳۵۰ در قالب تشکیل فدراسیون رسمیت یافت.

۹۹۱۵/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی المپیاد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ مدیر استعداد‌های درخشان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور صبح و عصر امروز با شرکت دانشجویانی از استانهای قزوین، مرکزی، قم و همدان برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: در این آزمون ۸۰ نفر در ۲۲ رشته با هم رقابت می‌کنند.و  برگزیدگان در مرحله کشوری که شهرویور برگزار می شود با هم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: منتخاب این المپیاد از مزایای مناسبی برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان