Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی خودشان را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان آماده می کنند، تیم هایی که حضورشان در لیگ برتر هم قطعی شده، در پی جذب نفرات مدنظر خود هستند.

«محمدعلی گرایی» روز سه شنبه در این خصوص افزود: اطلاع پیدا کردم که مسوولان سازمان لیگ در پی جذب حامیان مالی مناسب در بخش لیگ هستند تا فضای لیگ داغ تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال یک تیم وقتی برای حضور در لیگ جلو می آید، باید هزینه های خوبی انجام دهد تا توان رقابت با سایر حریفان را داشته باشد.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا درباره وضعیت کشتی گیران در سال های اخیر اظهار داشت: در چند سال اخیر فقط یک بار در لیگ جهانی کشتی گرفتم چون شرایط در سایر دوره ها فراهم نبود.  درآمد کشتی گیران فقط از همین مسابقات لیگ است. حالا اینکه یک کشتی گیری در مسابقات آسیایی یا جهانی مدال بگیرد و بعد از مدت ها بتواند پاداش دریافت کند، بحث جدایی است.

این فرنگی کار شیرازی یادآور شد: اگر سازمان لیگ کشتی بتواند تیم های خوبی را برای حضور در لیگ ترغیب کند، بدون شک کشتی زنده خواهد شد و کشتی گیران انگیزه چند برابری می گیرند.
گرایی در رابطه با اینکه خودش برای لیگ پیش رو چه برنامه ای دارد، بیان داشت: از سوی چند تیم صحبت هایی با من انجام شده، اما هنوز مشخص نیست که با کدام تیم در لیگ شرکت خواهم کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان