Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@00:17:58 GMT

زن قاتل ملایری اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۱۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به بازجویی انجام شده از زن قاتل دستگیر شده ملایری، گفت: این فرد ادعا می‌کند انگیزه قتل‌ها انتقام گیری از مرگ پسر یک ساله‌اش بوده است. ناطقان: سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: متهم، الف- ق، 37 ساله که مادر یک پسر دیگر هم است، در بازجویی ها مدعی شده چون 4 نفر مقتول در زمان بیماری پسر یک ساله‌ام در انتقال آن به بیمارستان و روند درمانش کوتاهی کردند، از نظر من این افراد عاملان اصلی مرگ پسرم محسوب می شدند بنابراین تصمیم به قتل آنها گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه متهم اعتراف کرده است که با تهیه قرص سیانور 4 نفر را به قتل رسانده است، خاطرنشان کرد: این شایعه که متهم مشکل فساد اخلاقی داشته، رد می شود.

سلگی با اشاره به اینکه متهم در بازار در کار معامله طلا بوده است، اعلام کرد: در حال حاضر قاتل در بازداشت به سر می‌برد و برای روشن شدن زوایای پنهان ماجرا، روند بازجویی تخصصی از وی همچنان ادامه داد.

فرمانده انتظامی ملایر با تشکر از همکاری و مساعدت دادستان و قاضی پرونده تصریح کرد: نیروی انتظامی ملایر در کشف و برخورد با جرائم و مقابله با مخلان نظم و آرامش عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و از تمام نیرو و توان خود استفاده می کند.

به گزارش ایسنا، ماه گذشته خبر قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در محلات مختلف شهر ملایر بسیار حاشیه ساز شد و سرو صدای فراوانی به پا کرد.

یکی از مقتولان بانوی جوان و بارداری بود که خبر قتل وی باعث تأثر و تأسف شهروندان ملایری شد که سرانجام عوامل انتظامی با رصد اطلاعاتی و شناسایی پاتوق ها و محل های رفت و آمد این فرد، مکان اختفای متهم را شناسایی کرده و 2 روز پیش با همکاری مأموران پلیس مشهد این متهم را در مشهد دستگیر کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: زن ، قاتل ، اعتراف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زن قاتل اعتراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم