Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج در نشست امنیت رویداد‌های ورزشی در آستانه لیگ برتر فوتبال ایران در حضور وزیر ورزش و جوانان و اعضای این نشست از نهاد‌های مختلف از جمله وزارت کشور و نهاد‌های نظارتی و نیروی انتظامی گفت: هماهنگی خوبی داریم و قطعاً مشکلاتی که در ادوار گذشته لیگ داشتیم، با بازنگری و کار کارشناسی اصلاح شده است. ان‌شاءالله امسال شاهد یک لیگ منظم و با امنیت و آسایش خاطر برای هواداران فوتبال خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از همکاری‌های وزارت ورزش و مجموعه شرکت توسعه و نیروی انتظامی گفت: هدف همه‌ی ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی از مسیر فوتبال است، چرا که بزرگ‌ترین همایش انسانی کشور را هر هفته در رقابت‌های لیگ برتر و سایر لیگ‌های فوتبال کشور شاهد هستیم.

وی درباره کنترل و برخورد‌های قانونی با متخلفان گفت: ستاد انضباطی با هرکسی و در هر جایگاهی که باشد و قواعد و قوانین را رعایت نکند، برخورد خواهد کرد. تأکید داریم صدور آرای انضباطی به سرعت و حتی تا قبل از پایان روز مسابقه باشد و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

تاج خطاب به همه دوستداران فوتبال گفت: باید به کمک یکدیگر و در سایه همدلی و همکاری، فوتبال را حفظ کنیم و قطعاً در سایه یک لیگ منظم و قوی تیم‌های ملی قدرتمند نیز خواهیم داشت.

انصاری‌فرد: نمی‌دانم تاج چرا اصرار دارد یک مدیر ناموفق همه‌جا باشد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی تاج لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • رابطه سبک زندگی نادرست و رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در کشور