Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی ضمن تبریک عید غدیر و مسائل پیش آمده گفت: با برطرف کردن این موضوع بار دیگر یأس ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و موجبات خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از دفتر آیت‌الله نوری همدانی، تعدادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی «مدظله‌العالی» دیدار و از معظم‌له درخواست کردند که درباره مطالب منتشر شده فی‌ مابین آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این درخواست آیت‌الله نوری همدانی در تماس‌های جداگانه‌ای با این دو شخصیت صحبت کردند.

 

آیت‌الله نوری همدانی در تماس با این بزرگواران و بعد از تبریک عید سعید غدیر ضمن اشاره به جایگاه علمی و سوابق انقلابی و مبارزاتی و خدماتی حضرت آیت‌الله یزدی و همچنین مراتب علمی و مدیریتی و خدماتی حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی گفت: الحمدالله شما بزرگواران خدمات فراوانی داشته‌اید و دارید و این موضوع پیش‌ آمده موجب ناراحتی دوستان نظام و انقلاب و خوشحالی دشمنان شد بنابراین لازم می‌دانم با هر شکلی که صلاح می‌دانید این موضوع برظرف شود و بار دیگر یأس ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و موجبات خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد بیرجند جشنواره طنین مسجد روزنامه دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره طنین آیت الله یزدی آیت الله آملی لاریجانی آیت الله نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای

حضرت آیت الله خامنه‌ای، حکم رسیدن روزه‌دار به وطن خود بعد از اذان صبح را بیان کردند.

به گزارش ایسنا، متن پرسش و پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای به آن به شرح ذیل است:

اگر فردی در ماه رمضان قبل از اذان صبح به قصد سفر از وطن حرکت کند و بعد از اذان صبح به مقصد برسد، آیا روزه‌اش صحیح است؟

در فرض سؤال اگر چنین فردی پیش از ظهر به وطنش برسد یا به جایی برسد که می‌خواهد ده روز در آنجا بماند، چنانچه کاری که روزه را باطل می‌کند انجام نداده باشد، روزه‌اش صحیح است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • حکم روزه داری که بعد از اذان صبح به وطن می‌رسد از نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای
  • حضور شاعر ان یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای