Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار بازیکنان تم ملی ایران برابر هنک‌کنگ اعلام و کاپیتان تیم ایران امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین بازی خود از جام ملت‌های آسیا برابر هنگ‌کنگ به میدان رفت و در پایان با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

ملی‌پوشان ایران این بازی را با نتایج ۲۵ - ۲۰ ، ۲۵ - ۱۵ و ۲۵ - ۱۵ بردند و به عنوان تیم دوم گروه C  به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مائده برهانی، کاپیتان تیم ملی ایران با کسب ۱۵ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد. این بازیکن از ۲۷ آبشار خود در این دیدار ۱۲ امتیاز گرفت. او ۲ امتیاز سرویس و یک امتیاز دفاع نیز کسب کرد. 

مهسا صابری  با ۷ امتیاز در آبشار، یک امتیاز دفاع و ۴ امتیاز سرویس ( مجموع ۱۲ امتیاز) دومین بازیکن آمتیازآور ایران بود. صابری از ۱۱ سرویس خود چهار امتیاز کسب کرده که نسبت به سایر بازیکنان در جایگاه بالاتری قرار دارد. این بازیکن  در مجموع دو دفاع داشت و یک امتیاز کسب کرد در حالی که مائده برهانی و مونا دریس محمودی هر کدام ۱۱ دفاع داشتند که تنها یک دفاع آنها منجر به امتیاز شده است.

 مهسا کدخدا نیز با ۸ امتیاز آبشار و ۳ امتیاز سرویس در مجموع ۱۱ امتیاز به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بانوان ایران جام ملت های والیبال زنان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری امروز در تجمع مردم گرگان در حمایت از مردم غزه گفت: طوفان الاقصی نشان داد، داشتن ایمان راسخ، می‌تواند پیروزی‌های بزرگ را به یک ملت هدیه کند.

او افزود: جنایات کنونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، نشانه اقتدار این رژیم نیست بلکه این اقدامات نمایانگر خفت و ضعف این رژیم است.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت خفت بار مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: سکوت مرگبار محافل مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر این جنایت ها، دروغ بودن ادعا‌های آنها را اثبات کرد.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز، از آرمان آزادی قدس دفاع کرده است و امروز به برکت صبر و پایداری ملت ایران در این مسیر، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در همه مناطق جهان طنین انداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان مقابل ماکائو در کاپ آسیا
  • میثم صالحی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • حمایت جهانی از فلسطین/ جنایات رژیم صهیونیستی از روی ضعف است