Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:56:53 GMT

نقاط مختلف استان بوشهر در عید غدیر سراسر شور و شادی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۲۸۳

نقاط مختلف استان بوشهر در عید غدیر سراسر شور و شادی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مردم استان بوشهر در روز عید غدیر خم جشن‌ها و مراسم و برنامه‌های متعددی را برگزار کردند و در این روز عزیز عید ولایت امیرمومنان علی(ع) را جشن گرفتند.

یکی از برنامه‌های مهم مردم استان بوشهر در این روز برپایی سفره‌های اطعام و توزیع غذا است و سفره‌های اطعام علوی در نقاط مختلف استان بوشهر پهن شد و مردم به توزیع شربت و شیرینی در محافل و معابر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایت‌مدار بوشهر با برگزاری جشن‌های خودجوش، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش شربت و شیرینی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه با موسیقی محلی عیدغدیر خم و آغاز امامت مولای متقیان حضرت علی(ع) را جشن گرفتند.

اجرای نماهنگ و سروده‌هایی در وصف مولاعلی(ع) و برنامه‌های سنتی، موسیقی محلی و بازسازی واقعه غدیر از جمله برنامه‌های عید غدیر خم در استان بوشهر است که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مردم استان بوشهر همچنین باشرکت در پویش ملی «تخفیف فقط به عشق علی» با تخفیف دادن و یا حتی رایگان کردن کالاهایشان در جشن بزرگ امامت و ولایت سهیم  شده اند.

این کار خیرخواهانه با هشتگ #فقط_به_عشق_علی در شبکه‌های اجتماعی به‌راه افتاده و بیشتر اصناف و مشاغل  تلاش کرده‌اند تا ارادت خود را به مولای متقیان نشان دهند.

کد خبر 4697414

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عید غدیر خم واقعه غدیر قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز

ایسنا/هرمزگان معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان از پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

کیانوش عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به رشد ابرهای همرفتی در بعد از ظهر و شب در نقاط مختلف استان هرمزگان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود رگبار باران، رعد و برق و گاهی تگرگ در نقاط مختلف استان هرمزگان به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای در لحظات شب، عنوان کرد: وقوع رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق مقطعی در برخی از نقاط استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به تقویت سامانه همرفتی تا روز جمعه، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مدت رودخانه‌های فصلی به ویژه در منطقه حاجی‌آباد و بشاگرد سیلابی شود.

عارفی، با اشاره به افزایش سرعت باد در برخی از ساعات امروز، گفت: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود. با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، توصیه می‌شود رفت و آمدهای دریایی با احتیاط صورت پذیرد.

وی با اشاره به به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در ساعات بعد از ظهر و شب شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود