Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:40:03 GMT

قم غرق در نور و سرور و شادی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۹۳۶۲

قم غرق در نور و سرور و شادی است

شهر قم در همزمان با عید بزرگ غدیر خم غرق در نور و سرور و شادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،‌ همزمان با عید بزرگ غدیر شهر قم سراسر غرق در شادی و سرور است و مردم ولایی این شهر با چراغانی مساجد و تکایا به جشن نشسته‌اند.

 

بر اساس این گزارش مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر آن حضرت حضور پیدا کرده اند تا در کنار بارگاه نورانی آن حضرت به جشن و شادمانی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین مردم با پخش شیرینی در معابر این عید بزرگ را به یکدیگر تبریک می‌گویند و  به صورت خودجوش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و آذین‌بندی در نقاط مختلف شهر، این روز را به شادی می گذرانند.

 

همچنین به مناسبت این عید بزرگ از شب گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برنامه‌هایی از جمله مداحی، سرودخوانی و سخنرانی در حال برگزاری است.

 

از ساعات اولیه صبح نیز کوچه ها و خیابان ها مملو از مردمی است که طبق سنتی دیرینه به خانه سادات رفته و این عید بزرگ را شادباش می گویند.

 

لازم به ذکر است جشن روز عید غیر خم هم از ساعت ۱۶ امروز در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و کاروان شادی عید غدیر از ساعت ۱۷ از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کنند.

 

کاروان شادی غدیر با عبور از بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم مراسم جشن شام عید غدیر خم را در مسجد جمکران جشن می‌گیرند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد بیرجند جشنواره طنین مسجد دهه ولایت و امامت روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد جشن و سرور عید غدیر غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)