Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "وفا"، «برنی سندرز» در دیدار با «جانی ضبیط» رئیس موسسه فلسطینی - آمریکایی صلح، با رد اقدام اسرائیل در ممانعت از ورود «رشیده طلیب» و «ایلهان عمر» دو عضو کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی تاکید کرد که اعضای کنگره حق دارند برای اطلاع یافتن از اوضاع مناطق اشغالی از آن بازدید کنند.

رشیده طلیب و ایلهان عمر دو نماینده دموکرات در کنگره آمریکا چند روز پیش قصد داشتند از فلسطین اشغالی دیدن کنند که با ممانعت صهیونیست ها روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا پیشتر به مشاورانش گفته بود که رژیم صهیونیستی باید مانع ورود دو نماینده مسلمان مجلس نمایندگان به سرزمین‌های اشغالی شود.

سندرز ادامه داد: مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسراییل برای ورود اعضای کنگره به خاطر مسائل مذهبی یا فرقه ای، باعث می شود کنگره نیز به مسئولیت های خود در این راستا عمل و همه حمایت های مالی خود از اسراییل را متوقف کند.

این سناتور آمریکایی ضمن اشاره به اوضاع مردم فلسطین تاکید کرد دیگر نمی توان بر ظلم و ستم اسراییلی ها به مردم فلسطین و کوتاهی برای توقف آن سکوت کرد.

ضبیط نیز در مصاحبه با خبرگزاری وفا گفت: از سناتور سندرز و سایر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا انتظار می رود که از اقدامات اشغالگران اسراییلی علیه مردم فلسطین حمایت نکنند.

این در حالیست که کارشناسان تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت ورود دو نماینده کنگره آمریکا را بی سابقه توصیف و پیش بینی کرده که این تصمیم ممکن است تبعاتی در کنگره داشته باشد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است

   

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که توقف کامل جنگ در غزه، تنها ضامن حمایت از ملت فلسطین و توقف جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی است.

عزت الرشق عنوان کرد که ما از خواسته خروج نیروهای اشغالگر از غزه و بازگشت آزادانه آوارگان به خانه‌های خود کوتاه نمی‌آییم.

الرشق گفت تلاش‌های نتانیاهو و کابینه او برای آزادی اسرای اسرائیلی با توسل به زور و گزینه نظامی شکست خورد و هیچ جایگزینی برای یک توافق حقیقی برای مبادله اسرا با مقاومت وجود ندارد.

وی اظهار داشت که دشمن به دنبال آتش‌بس موقت برای آزادی اسرای خود است تا بعد از آن دوباره جنگ و نسل‌کشی در غزه را ازسرگیرد.

عزت الرشق بیان کرد که دشمن صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه همچنان سردرگم است و نتوانسته هیچیک از اهداف خود یا دستاوردی را محقق کند.

الرشق تاکید کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان نشانه شکست دشمن است نه اینکه مقدمه‌ای برای پیروزی باشد.

وی گفت رژیم اشغالگر طرد شده و افکار عمومی بین‌المللی در کنار ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن است.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • واکنش کنگره آمریکا به پاسخ کوبنده ایران علیه اسرائیل
  • جانبداری کنگره آمریکا از تل‌آویو با نادیده گرفتن حق مشروع ایران
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • قانونگذاران کنگره برای حمایت از رژیم صهیونیستی به تکاپو افتادند
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامهٔ کنگره را به‌هم ریخت
  • برنامه کنگره آمریکا به‌هم ریخت
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا خواستار تصویب فوری بسته کمکی برای رژیم صهیونیستی شد
  • دیشب در تل آویو چه خبر بود ؟ هشدار ایران به تل آویو و کاخ سفید و واکنش آمریکا
  • در واکنش به حمله ایران به اسرائیل؛ دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت ها در منطقه شد