Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر سه شنبه در مراسم جشن غدیر و عقد اخوت در شیراز بیان کرد: در در روز عید غدیر به جشن های این روز مهم توجه جدی نمی شود.

وی بیان کرد: در مراسم های ماه محرم و روز عاشورا خیلی موفق تر عمل کرده ایم که باید برای جشن های غدیر نیز موفق باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه جامعه روحانیت برای این روز زحمات زیادی کشیده و اهمیت زیادی برای جشن غدیر قائل شده، بیان کرد:  مبنای حوکمت ما  بر پایه ولایت روز غیدر و امیر المومنین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام  گفت: در شهر شیراز نیز باید به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) این جشن ها با گستردگی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس  ادامه داد: در غدیر خم برای پیامبر گرامی منبری گذاشته شد و  ایشان به بالای منبر رفتند و وقتی قرار گرفتند خطبه را شروع کردند. امیرالمومنین پاییین منبر نسشته بود که با فرمان پیامبر(ص) به نزد ایشان آمدند

آیت الله دژکام ادامه داد: پیامبر به مردم گفتند که  مردم آیا من نسبت به شما ولایت دارم؟ که همه مردم نیز گفتند بله ولایت دارید. در این لحظه دست امیر المومنین(ع)را بالا برده و فرومدند هرکس من مولای او هستم علی ابن ابیطالب نیز مولای اوست. پیامبر (ص) پرسیدند که مردم شنیدید؟ و پاسخ مثبت  دادند و در این لحظه اعلام کردند که آنهایی که حاضر هستند به غایبان این  موضوع را  برسانند.

وی بیان کرد:  پیامبر اسلام در این جریان رسما اعلام کرد که هرکس حاضر است به غایبان برساند که ولایت متعلق به علی ابن ابیطالب(ع) ست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: در روز غدیر 12 هزار شاهد وجود داشت اما این حق ضایع شد و ما نیز باید مراقبت کنیم که  ولایت عرصه ای است که  خیلی ها دلشان می خواهند این عرصه را بگیرند.

آیت الله دژکام عنوان کرد: اگر کسی که اهل ولایت علی(ع) شد دیگر دینش لطمه نمی خورد، هرچه شیطان نیز وسوسه کند کارش  تا آخر درست خواهد بود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی که انقلاب ولایی بود ، دشمن هر کاری برای ضرر زدن انجام داد اما به سود کشور  تمام شد. تحریم ها و جنگ تحمیلی  خیلی عرصه های سخت و عجیبی بود اما امروز جنگ باعث شد ایران به یک عظمتی در قدرت نظامی دست یابد که همه دشمنان از آن می ترسند.

آیت الله ادامه داد: آمریکا در این مدت جرات تهدید نظامی نداشت چراکه قدرت نظامی ما را دید که رویشان کم می شود.

وی ادامه داد: هشت سال ایستادگی و مقاومت مردم با اهدای شهدا، جانبازان و ایثارگران و اسیرهای زیاد کار  را به از لحاظ توانمندی نظامی جایی رساند که امروز هواپیمای بدون سرنشین آمریکا که  به مرز ایران وارد شد سامانه های دست ساز بچه های خودمان آن را ساقط کردند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: باید افتخار کنیم به بچه های ایران که به خاطر اهل ولایت بودن  به این حد از اقتدار دست یافتیم .

آیت الله دژکام افزود:  قبل از انقلاب اسلامی  در زمان قاجاری و پهلوی اقتدار ما اینگونه نبود چون دست آنها در دست خدا نبود اما امروز بدون حمایت هیچ کشوری به این نقطه اقتدار نرسیدیم. در حالیکه به حساب خودشان صادرات نفت ما به صفر رسیده اما ما هواپیمای آنها را ساقط می کنیم و نفتکش ما را نیز آزاد کردند.

وی گفت: متخصان نظامی ما اثبات کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

کد خبر 4697420

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم شیراز قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،آیت الله لطف الله دژکام، امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان افزود: این عملیات کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.
وی، با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.
آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال انسان بدون پذیرش عملی ولایت هیچ ارزشی ندارد
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • اقتدار نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق یوم‌الله دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر