Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون نجات غریق ایران که بعد از دو دهه مدیریت میرسلیم چهره سیاسی معروف، بیشتر در حاشیه قرار گرفته بود، این روزها با تغییراتی که وزیر ورزش در آن ایجاد کرده است، دارای تحرک و عملکرد مناسبی نسبت به گذشته شده است و در آن نشاط و برنامه محوری دیده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون نجات غریق جزو معدود مجموعه های تابعه وزارت ورزش است که عملکردش با جان انسان ها سروکار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منجیانی که توسط فدراسیون نجات غریق تربیت شده و آموزش دیده اند، از ابتدای فصل شنای تابستان امسال تاکنون جان بیش از هزار نفر را نجات داده‌اند.

فدراسیون نجات غریق و غواصی که سال‌های گذشته بیشتر یک فدراسیون در سایه و کم اثر بود، با تغییرات مدیریتی که در راس آن صورت گرفت حالا احیا شده و با برنامه‌هایی که از سوی رئیس این فدراسیون در نظر گرفته شده به دنبال انجام وظیفه درست خود است. این فدراسیون که وظیفه ذاتی اش نجات جان انسان هاست، پرورش مدرسان و منجی غریق و غواصان را در اولویت کاری قرار داده است. یکی از مهمترین وظایف این فدراسیون اجرای طرح سالم سازی سواحل دریا‌ها برای استفاده مردم است.

ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مورد فعالیت‌هایی که این فدراسیون آغاز کرده است؛ به مهر گفت: امسال با شناسایی ۶۸۹ منطقه حادثه‌خیز نزدیک به ۱۳۱ طرح سالم‌سازی با عنوان طرح نجات ساماندهی شده است. ضمن اینکه حدود ۱۸۵۰ منجی‌غریق در سواحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان مستقر هستند.

رئیس فدراسیون در مورد اقداماتی که در فصل شنا صورت گرفته است، گفت: از آغاز فصل شنا تاکنون حدود ۱۰۸۲ نفر توسط منجیان‌غریق از غرق‌شدن نجات پیدا کرده‌اند. نوری در مورد برنامه‌هایی که این فدراسیون برای دانش افزایی مربیانش دارد گفت: برگزاری دوره‌های آب‌درمانی و غواصی و همچنین سمینار دانش‌افزایی مدرسان و منجیان‌غریق و غواصی با حضور رییس جهانی از دیگر فعالیت‌های فدراسیون طی یکسال اخیر می‌باشد. ضمن اینکه مهم‌ترین اقدام فدراسیون، طرح بیمه مسولیت منجیان‌غریق و غواصی توسط بیمه رازی است که از ابتدای سال، اجرایی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایلخان نوری تابناک ورزشی فدراسیون نجات غریق سلطانی فر وزیر ورزش نجات نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است

 بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی گفت که هر از چند گاه دیدارهایی میان کشورش و ایالات متحده بدون دستیابی به نتایجی معین انجام می‌شود.

به گزارش انتخاب؛ اسد، یکشنبه، دوم اردیبهشت در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم زیرا سیاست، هنر ممکن است».

بشار اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را در اشغال دارد، اما ما هر از گاهی با آنها دیدار می‌کنیم، هرچند این دیدارها ما را به چیزی نمی‌رساند».

اسد در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای از سرگیری گفت‌وگو با غرب، حتی در درازمدت وجود دارد، گفت: «همواره امید وجود دارد، حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم».

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت: «صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آنها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که هرگز از حقوق خود دست برنخواهیم داشت و همکاری ما با آنها صرفا بر مبنای برابری و مساوات خواهد بود».

اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را به شکلی غیرقانونی اشغال کرده و در کار تامین بودجه برای تروریسم است و از اشغال سرزمین‌های ما از سوی اسرائیل نیر حمایت می‌کند، با این حال ما هر از چند گاه با آنها دیدار داریم اگرچه این دیدارها دستاوردی برای ما ندارد اما همه امور تغییر خواهد کرد».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر