Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ائتلاف عربی به رهبری عربستان دوشنبه شب از آغاز آنچه عملیات منحصر به فرد علیه اهداف نظامی قانونی در صنعا خواند خبر داد.

سخنگوی ائتلاف سعودی ضمن تایید حملات گسترده شب گذشته خود به صنعا گفت: «مواضع نظامی متعلق به گروه انصار الله را هدف گرفته است.»

وبگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد: نیروهای ائتلاف سعودی همچنین از شهروندان سعودی خواستند از مواضع مورد حمله فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المسیره یمن هم تایید کرد که جنگنده‌های ائتلاف دوشنبه شب در بیش از ۱۰ نوبت مناطق مختلف در صنعا و دیگر نقاط این استان را هدف گرفتند.

نیروی هوایی سعودی در شش نوبت منطقه عطان در صنعا و در سه نوبت منطقه الجبل الاسود در نزدیکی منطقه عصر و در دو نوبت شهر سنحان را بمباران کردند.

شبکه المسیره نوشت: «حملات ائتلاف سعودی در واقع عقده گشایی آن از شکست در جبهه‌های مختلف و ناکامی آن در دستیابی به هیچ کدام از اهدافش است.»

جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز گذشته هم شهر کتاف در استان صعده در شمال یمن را بمباران کردند.

وبگاه خبری وزارت دفاع دولت منصور هادی ادعا می کند جنگنده‌های ائتلاف محل تجمع نیروهای الحوثی را در شهر کتاف در شرق استان صعده در پنج نوبت بمباران کردند علاوه بر اینکه اتاق‌های عملیات جنگی آنها در این شهر هدف گرفتند که با کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای انصار الله همراه بوده است.

اما منابع محلی به وبگاه خبری النجم الثاقب گفتند که در حمله دیروز به شهر کتاف مناطق پرجمعیت شهر هدف گرفته شد و خسارات گسترده‌ای به اموال شهروندان وارد کرد.

این منابع تایید کردند نیروی هوایی ائتلاف سعودی در سیزده نوبت شهر کتاف را بمباران کرد.

در استان الحدیده هم مزدوران ائتلاف سعودی با هفت فروند راکت و نوزده گلوله خمپاره روستای الشجن در اطراف شهر الدریهمی را که در محاصره است، هدف گرفتند که موجب خسارات سنگین به خانه های شهروندان شد.

شبکه المسیره همچنین گزارش داد شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و آمریکایی امروز سه شنبه در حمله رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی در استان الجوف کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

یک مسئول نظامی به المسیره گفت: رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در اطراف مجمع المتون را هدف گرفتند که شماری کشته و زخمی در صفوف آنها به جای گذاشتند.

یگان مهندسی ارتش یمن هم روز یکشنبه دو خودروی زرهی حامل مزدوران را در غرب جبهه الیتمه در شهر «خب و الشعف» در استان الجوف منهدم کردند که با کشته و زخمی شدن سرنشینان آن همراه شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات شهری رشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با تقدیر از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: مدیریت شهری رشت گام مثبت و مؤثری در اجرای پروژه‌های شهری برداشته است.

عباسی با اشاره به نگاه حمایتی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: برای رضایت و رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مدیریت شهری در الکترونیکی کردن خدمات شهری افزود: غیرحضوری کردن خدمات ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت بیان کرد: حل مشکلات ترافیکی رشت مطالبه جدی شهروندان است.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی لایروبی رودخانه‌ها و مساله فاضلاب شهری در رشت اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب شهری رشت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری افزود: همراه کردن مردم در کارهای شهری اثربخش است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش چشم گیر ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت اضافه کرد: حذف ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت، لایروبی‌ها را نتیجه بخش می‌کند.

عباسی، نقش مردم را در احیای رودخانه‌های رشت مؤثر برشمرد و بیان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی از سوی شهروندان در احیای رودخانه‌های رشت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش جمعیت رشت و استان بیان کرد: افزایش جمعیت رشت و گیلان از یک سو و حضور میلیونی مسافران به استان از سوی دیگر منجر به بروز برخی مشکلات شده است‌.

عباسی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکردها و کارهای انجام شده اضافه کرد: کارهای انجام شده و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 6086920

دیگر خبرها

  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه