Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا طرح ضیافت علوی در هشتمین سال برگزاری خود روز سه شنبه همزمان با عید سعید غدیر با همکاری مرکز فرهنگی عصر ظهور و هیات روضه الزهرا(س) در اهواز با اطعام ۲۵۰ هزار نفر در سطح خوزستان برگزار شد .
حجت الاسلام محمد امین فاطمی‌کیا دبیر طرح ضیافت علوی در استان خوزستان روز سه شنبه در این خصوص گفت:  از این تعداد ۱۱۰ هزار پرس غذا در سطح اهواز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این طرح اکنون  از نظر کمی و کیفی گسترش پیدا کرده است،  افزود: طرح ضیافت علوی از سال ۹۱ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و سال به سال پخت غذای گرم بیشتر می شود .

دبیر طرح ضیافت علوی در استان خوزستان گفت: طرح ضیافت علوی به همت مسجد الغدیر و هیات روضه الزهرا اهواز اجرا و در ابتدای کار با پخت پنج هزار غذای گرم فعالیت خود را آغاز کرد .

همچنین نماینده ولی فقیه در خوزستان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد بامداد سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح ضیافت علوی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : روزه گرفتن در عید غدیر خم ثواب بسیاری دارد و به همین جهت به برگزار کنندگان این برنامه ها پیشنهاد می کنیم که اطعام نیازمندان را به پس از نماز مغرب و عشا موکول کنند.

وی افزود: اگر قرار باشد هدیه ای داده شود باید آن را به مومنان بدهیم؛ در روایت ها نیز آمده که در روز عید غدیر به زیارت مومنان و متدینان برویم .

همچنین آیت الله عبدالکریم فرحانی از نمایندگان خوزستان درخبرگان رهبری گفت: طرح ضیافت علوی به نوعی ارتقای  عناصر معنوی انقلاب است، مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز در گام دوم بر همین اساس است که ما نیز وظیفه داریم ارزش های معنوی برادری و ایثار و احساس اخوت را ترویج کنیم. 

همچنین حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: رویداد بزرگ ضیافت علوی را اهل بیت (ع) به کمک محبان خود رقم می زنند و هیچ جریان دولتی و غیر دولتی در این طرح نقش ندارد .

وی افزود: اجرای این طرح می تواند یکی از موثرترین روش ها برای گفتمان سازی تفکرات و آرمان های علوی باشد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد : آرمان های علوی با اجرای این طرح ضیافت، مقابل چشم مردم قرار می گیرد و بی شک اینگونه اقدامات فرهنگی در جامعه تاثیرگذار است .

۹۵۹۴/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد

دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود شب گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

گفته می‌شود که برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با باشگاه استقلال خوزستان هماهنگ نشده و ۲ تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه پیدا نکردند.

با توجه به شرایط حساس و پایانی رقابت‌های لیگ یک، انتظار می‌رود که باشگاه استقلال خوزستان پاسخگوی این موضوع باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد