Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۴ تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه سیل‌زده «رودبار» از توابع شهرستان کوهدشت اعزام‌ شد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک‌آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: چهار تیم پزشکی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت به منطقه سیل‌زده «رودبار» از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم شامل متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال، دو پزشک عمومی، ماما، پرستار،کارشناسان آموزشی و بهداشت، مشاوره و داروخانه بود که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

‌‌پای حرف مردم همدان| خانه‌ بهداشت روستایی که پزشکان گاه به گاه به آن سر می‌زنند500 بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی قم در امام‌زاده موسی مبرقع(ع) رایگان ویزیت شدنددرآمد پزشکان 34 برابر معلمان است/ با مافیای پزشکی روبه‌رو هستیم

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات درمانی در این اعزام  عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو ، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است و در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت کرد.

وی بیان کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن و آموزش بهداشت دهان و دندان به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مربوطه، پمفلت‌های بهداشتی نیز توزیع شد.

ملک آرا  گفت: توزیع سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی توسط خیرین بسیج جامعه پزشکی استان از دیگر خدماتی بود که به مردم این منطقه  ارائه شد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی بیان کرد: کمکهای بشردوستانه و فعالیت تیم های امدادرسانی در غزه، نیازمند عبور و مرور امن، روان و پایدار است.

در بیانیه سازمان بهداشت جهانی به مانع تراشی اشغالگران اشاره شده و آمده است: سوخت و تجهیزات پزشکی به بیمارستان کمال عدوان نرسیده است.

از سوی دیگر منابع وابسته به دفاع مدنی در غزه اعلام کردند: تاکنون ۲۸۳ پیکر از گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر از زمان خروج ارتش اشغالگر بیرون آورده شده است.شواهد و ادله گواهی این است که اشغالگران در محوطه مرکز درمانی ناصر دست به اعدام های میدانی زده است.

روز گذشته نیز محمود بصل، سخنگوی سازمان دفاع مدنی فلسطینی در غزه، به خبرگزاری فرانسه گفت: در داخل مجتمع پزشکی ناصر گورهای جمعی وجود دارد که اشغالگران اسرائیلی حفر کرده‌اند. برخی از اجساد لباس نداشتند که این نشان می‌دهد قربانیان شکنجه و آزار شده‌اند.

کد خبر 6085504

دیگر خبرها

  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه